Pages

Sunday, December 11, 2011

satu hari dengan analyze data



heyp dears,

today i had tiring day.since dari bangun subuh dalam pukul 630 pagi,sampai la sekarang saya still tak baring atau tidur :((

subuh indah dikejutkan dengan panggilan dari jejaka.awal betul dia kejut hari ni. 6 pagi.tapi,kali ini dia kejut lembut saja.eleh.rasa bersalah sebab tertidur malam tadi la tu.owh..mungkin dia betul-betul tak perasan.lepas subuh, berborak panjang lagi dengan dia sebelum jejaka teman ibu beliau ke pasar.pagi-pagi dengan tak gosok gigi, gelak-gelak macam kuntilanak sampai nak roboh katil.tapi,hari ini,jejaka mengada lain macam.meremang tengkuk.eh.tapi takpe.saya memang suka layan orang mengada ni :))

sampai ke petang dia punya mengada lain macam.selalunya saya mengada bila hormon macam tak betul.tapi kali ni,jejaka pula yang aneh gedik-gedik.kehkehekeh.saya pun segan lain macam.tapi saya just mampu gelak saja even memang saya macam meremang-remang bulu tengkuk.hahaha.

dia nak itu la.nak ini la.i feels like...wanna stab him with a knife.kehkehkeh

and then, i started my day with fyp.duduk dekat atas kerusi,hadap laptop,analyze data tak henti-henti.nak check balik factor analisis la,ANOVA la.semua la.yang paling gila,saya analyze multiple regression tu memang lama.menggilaaaaaaaaaaa.dekat 3 jam saya hadap.factor analysis pulak 2 jam.gila.memang gila.tension tapi saya cuba tahan.makan pun sekali saja.lain betul penangan kali ini.bukan tak penat tapi adrenalin dalam badan melebihi rasa mengantuk.maka,saya teruskan sampai ke malam.

sangat penat.kejap bateri habis,saya charged.lepas charged sambung buat kerja balik.lepas tu,charge balik.lepas buat kerja balik.non-stop.saya tak baring pun.berhenti just untuk solat.i swear.sangat penat analyze multiple regression tu tak susah.masalhnya nak cerita satu-satu tu yang payah gila.saya ikut contoh master yang prof razak bagi contoh.oleh sebab saya ikut contoh tesis master,dan secara tak langsungnya saya punya analisa pun dah ala-ala master,patut tak saya nak request kat naib canselor yang saya taknak ijazah tapi nak master skrol.agak-agak boleh tak?macam gelabah lain macam kan.haha.saya rasa bulu hidung dah macam bertambah sebab terlalu banyak berfikir la.nasib si amirah rahman bagi kata-kata semangat.WE'RE IN LEARNING PROCESS.zzzzzzzzzz

tadi abah salleh call.dia masih di wad.dah betukar wad sudah.im still hoping my dad will recover ASAP.dengar suara dia dah gelak-gelak saya dah senang hati.tapi,mak aloha pula yang letih.mana taknya,dah seminggu mak aloha tak balik rumah.jaga abah salleh.contoh berharga dari mak aloha,MENJAGA SUAMI dan...kalau saya ada suami,saya terfikir samada saya ni mampu ke nak buat..kalaulah boleh,memang saya nak jaga abah :((

doakan beliau eh.doakan.

tadi angah bagi mesej,

" tadi angah tengok bulan.bila tengok bulan,teringat kau"

puncanya,dia tu macam sengal-sengal ubi jugak la.saya selalu tanya samada saya ni cantik atau tak kat beliau.and angah selalu cakap,

kau memang cantik,cantik macam bulan.muka berlopak-lopak banyak jerawat

(T.T)

ok.memang rasa nak bunuh bila ada kakak macam tu kan?sengal mengalahkan ayam.AWAK YANG BACA NI TAK DIBENARKAN GELAK OKKKKKKK

saya dah penat.kejap lagi nak tidur.harap esok dapat bangun awal.nak sambung buat chapter 5.alhamdulillah.bergerak jugak la bilangan muka surat.

harap malam ini tak diganggu.i need my quality sleep.dont bother me.goodnight.

jejaka,esok kejut subuh lagi boleh?baru la saya semangat adrenalin nak buat PSM nanti.ehem.ehem.ehem.



mak,kesian kat anak mak ni.minum air dalam gayung.kesian kan?ini dalam bilik wani ni.memorable.gua sayang lu la babe.








No comments: