Pages

Wednesday, December 7, 2011

langit tinggi rendah


act,semalam ada satu disaster datang.tapi saya kena diam dulu

esok saya ingat nak balik UMP.tapi apa-apa pun,saya kena jenguk abah salleh dulu.doc cakap tadi,takut jantung abah bengkak pula.terlebih air :(

kalau saya balik pun,mesti tak tenang.saya tak tahu nak buat apa sekarang ni.kusut.

harap,keadaan akan lebih baik.

saya dah tak nangis dah.cuma tadi hampir menitik airmata bila suapkan abah salleh makanan.tapi saya tahan airmata.memang tahan.

lepas solat,2 benda saya mintak pada ALLAH.bagi kekuatan untuk mak aloha jaga abah salleh.alhamdulillah.mak tak pernah merungut apa-apa.plus,saya mohon agar abah salleh cepat sihat.itu saja.tadi saya baring atas katil parents saya.ikhlas,saya rindu abah salleh dan mak aloha.rindu nak tengok mereka solat jemaah sambil mengaji sama-sama dalam bilik tu.saya rindu.sekarang,bilik tu sunyi saja :((((

bila tadah tangan menuju langit,baru kau tahu langit itu tinggi atau rendah.






No comments: