Pages

Tuesday, December 6, 2011

alone.




im here forever alone with abah salleh.

mak aloha penat jaga abah.dia tidur kat surau.angah,adam dan abang fairuz ada tapi terpaksa tunggu bawah.taking something for lunch.tinggal saya sorang kat sini

tekak loya.mungkin perut kosong sangat.sakit pun ada.tapi say cuba tahan sebab nak completekan juga puasa ni.badan saya dah mula panas.nak demam.saya tertidur tapi terkejut sebab abah salleh gerak-gerak.dia nak buang kecil.dia malu.tapi saya tak buat apa.saya tunggu sampai abah salleh cakap dah.baru saya cuci :))

doc jumpa saya.kebetulan saya adalah waris yang tinggal.abah kena infection.itu yang buat blood pressure sangat low.7 saja ok.sebab tu doc tak bagi dia bangun sebab takut dia pengsan dlaam bilik air.

mak lesu.mata saya bengkak.banyak nangis.kepala pening.dengan macam-macam bau kat sini.saya cuba tahan.awak bayang la dengan keadaan kita puasa,perut kosong lepastu macam-macam bau ada.allah..semalam saya memang hampir bukak puasa.hari ni pula kita demam tiba-tiba.mungkin sebab terkejut.

angah suruh buka tadi.dia ingatkan perkataan SUNAT.puasa SUNAT sahaja.jangan memaksa.tapi saya kan degil.sebab tinggal lagi 3 jam saja.

abah dah semakin baik.saya suapkan air dan roti.saya tak tanya apa-apa kat dia.saya nk dia rehat puas-puas.biar dia tidur puas-puas.saya masih kat sini.setia tunggu abah :)








No comments: