Pages

Tuesday, January 17, 2012

17 haribulan dimulakan dengan satu perasaan berdebar.




sedang makan-makan di gambang,nana dan aju bagitau something.kereta zila tayar pecah.rasa mahu nangis sampai terencat selera saya.tertanya-tanya sampai sekarang : is that my fault?sebab saya adalah orang terakhir yang guna rasanya :((( dia macam satu perasaan.bila nak keluar dengan lelaki kesayangan tapi keadaan macam ni jadi.seolah-olah disebabkan saya la ni.hoi.rasa mahu nangis tahu tak hoi.sedihla.sedihla.rasa bersalah sampai mahu nangis tahu sebab saya tahu betapa pentingnya perasaan gembira :(

dan dia antara orang terawal yang wish birthday saya :)

ok.apa yang buat derdebar lagi? si mantan wish birthday kita.macam..macam..terkejut jugak la sebab dia masih ingat.saya masih membalas text dari dia.jangan risau.kita bukan bermusuh apa pun :)

hurm.ibu jejaka?ibu jejaka text juga.pukul berapa entah.agak terharu baca mesej dari dia.mendoakan yang baik-baik untuk kita.celah mana dia ingat birthday kita pun,kita taktau.mana pernah mak orang lain wish kita.maksud,macam...macam..arrgghhh.takpela.

jejaka?he wished become the 1st unfortunately,my roomates sang for me.hihihi.thank you kak raudzah,umi and aju.after,jejaka called me at 1st tapi memang tak sempat wish sebab roomate dah cakap dulu.tiba-tiba dengar lagu selamat ulangtahun sayang from imran ajmain.then,i cried.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


thank you.orang terawal yang wish.nana,aju,zila,nita,wani,rahim,si mantan :)



mak aloha sebak.dia call then cakap sesuatu.

pukul 5 pagi waktu macam ni,mak lahirkan ain.

sebak ok.kita pun terus nangis.penat dia lahirkan kita

terima kasih mak :")))




No comments: