Pages

Monday, January 16, 2012

revealed.N-PARFUM dinner farewell.


ok.ini gambar dari dinner kita malam tu.at hotel vistana :) act,saya bukanlah orang kuat di sebalik event tu.just involved untuk seketika.

tema untuk malam tu gold,merah dan hitam.entah mana datang berani kita pakai gold dengan hitam.itupun penat nak cari.kita pilih baju simple je.kain blouse.tapi yang tukang teman beli tu anak-anak buah saya.si adam dan si yani.beli di wangsa walk saja :)

kita start dengan gambar kita masa malam sebelum dinner.ajk persembahan kan.so,malam tu kita tengok persembahan masing-masing.act,niat jugak nak nyanyi lagu rolling in the deep versi acoustic.mula dah ok dah.tapi terus tak berani.hahaha.sebab malu dengan prof razak :)




ini petang sebelum dinner.main-main belon.main tampal-kertas bawah kerusi.itu je la pun :) kita,nana,aju,kak zu dan mastura pergi setting kat hotel vistana tu.act,kita jadi ajk persemabahn je tapi oleh sebab nana minta kita teman setting sekali,so kita setting teman la :) si baju hijau tu memang tak boleh pisah dengan kita :) tolong jangan tanya kenapa tudung kaler sama tapi baju lain okeyhhh

 
 

then,malam tu,kita mintak kak suha make-up kan kita la.apa punya datang angin ahmar pun kita taktau.selendang pun pinjam mastura punya.yang lain,sendirian berhad.dah la saya datang lambat gilaaaaaaaaaaaaa.malam tu kita bawak dulang hadiah and then bagi kat pada prof la cenggitu.itu bukan tugas saya pun sebenarnya tapi oleh sebab mastura mintak tolong,maka saya pun sibuk la.haha.heyp,saya siap dapat lucky draw tau.best!bila nak habis event tu,saya dah mula rasa sebak tapi kita tahan je :)

 
 
 
 
 
 
 
 



till last breath. 4 years friendship.sebak.
minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki kalau ada salah silap :)









No comments: