Pages

Friday, January 27, 2012

bukan nape-nape




semalam ada event sikit antara saya,riduan dan si akmar sarifudin tu.tapi cerita tu kita hold on dulu okeyh

actually,sangat best.kalau jejaka ada,lagi best.sedih!cis.tu la.lain kali nak buat surprise tak nak bagitau.ceh.ini orang tu duduk dah lah jauh,nak datang sini memang tak ada la.

owh ya.i notced something on my fb.saya sengih.saya gelak.demmit.saya baru perasan semalam.saya tak perasan sejak bila.tapi lantak pi la.i told jejaka after midnight.kehkehkeh.okeyh.i felt im the winner.boooooooooooooooooo

dalam dunia ni ada 2 jenis manusia.dia suka tengok kau sedih,menangis macam orang bang-ang,dan tergolek-golek sampai kepala kau kena penggal.okeyh.yang itu extreme.lagi satu golongan,dia suka tengok kau gembira.ok.gembira.gembira.gembira.gembira.

ok.saya tak tau nak cakap macam mana.

dua-dua saya dah rasa.eh..semalam ada orang tegur muka saya.berseri-seri.halamak.halamak.malu la woi.malu.haha.jerawat masih banyak tapi senyum di muka makin bertambah.wuwuwuwuwu.i swear.i cant stop smiling.

saya tak kisah orang nak cakap apa.saya tak kisah kalau orang bertanya dan saya akan jawab dengan satu benda yang jujur.itupun kalau awak tanya molek-molek la.

dalam dunia,ada satu prinsip tetap.

boiprengggg awak kena kebas,kena lahap,hilang macam mana pun,jangan la dok bergaduh pasal lelaki.tolong laaaaaaaaaaaaaaaa.boipreng je pong.bukan nape-nape pong.

redha dan ikhlas.dua benda yang awak kena pegang kuat-kuat.kisah lama buat saya buat lebih berhati-hati.ambil langkah betul-betul sambil tak toleh ke belakang lagi.kbai







No comments: