Pages

Saturday, January 28, 2012

assalamualaikum..kum..kum..




kita tengok cerita sumpahan kum kum dengan dayah dan anita tadi.act,tak sangka dan tak plan pun.ada hal di BMI,dan terus ke sana.sana la.alar....sana :)

i met him.yes.i miss him.finally,saya bawakan dia jumpa dengan teman-teman baik saya.bahagia dan seronok sebab dia dapat lihat perangai buruk saya depan kawan-kawan.so far,dayah kata ok.ok means ok la kan.owh.tiada istilah hipokrit gelak-gelak tutup mulut eh.

he's nice with his new look.jejaka potong rambut dengan sangat kemas :)

cerita hantu sumpahan kum kum tu jalan cerita memang tak best.
pelakon tu kira best
hantu dia macam bang-ang.jantung nak tercabut
hantu datang pada waktu tak dijangka.sengal.
sampai cakap kat jejaka,jom la balik sebab tak tahan hantu datang mengejut tapi tak boleh sebab tiket mahal.
selendang yang saya pakai hampir tercabut
tengok cerita tutup muka tapi sempat skrin melalui celah-celah jari tangan
kalau dah intai melalui celah jari kaki,taktau la kannnnn
ada juga part gelak-gelak.
lepastu,kita macam konpius.dulu si lydiawati tu bukan dh pakai tudung ke?ni apesal dah terbukak balik?
bila part dia cakap,ASSALAMUALIKUM..KUM..KUM..sumpah rasa nak bunuh diri.seram macam hampagas.
budak-budak lelaki yang bajet-bajet cool dok bising dalam cinema.iya.rasa macam nak lempang beliau.kita pun bayar tiket laaaaaaaaaaaaaa
ok.overall, 3.4756 out of 5.boleh la.boleh la.

terlupa.dah berjanji dengan si ikhwan nak teman potong rambut tapi terlupaaaaaaaaaaaaaaaaa sangat.sory ikh.eh lupa nak cakap.ikhwan,mekasih belanja aku starbucks hari tu.minggu depan nak lagi satu dark mocha boleh?

riduan,aku akan bagi loyang kat kau eh.nanti kita buat red velvet dan tiramisu ok.tapi,resepi kena tengok balik ni.huhu.ingat tak ingat je ni.

ukhwah fillah antara teman masih kuat.asyik gelak ketawa tanpa henti.mulut dah hampir terkoyak.parents memang risau kalau dayah,anita dan saya balik ke rumah cuti semester,PASTI dah tak nampak kelibat masing-masing.asyik berjalan saja.huhu

penat nak menaip.jom tidur.kbai.

ASSALAMUALAIKUM..KUM..KUM..demmit.i hate dat.would you like to accompany me for tonight?










No comments: