Pages

Sunday, February 12, 2012

belum hilang rasa



banyak nak cerita pasal semalam.

semalam dapat naik motor baru riduan.bau kedai lagi.lagi.lagi.
semalam pergi wedding timah.mak aih...memang riuh.kehkehkeh
semalam kak raudzah dah sampai KL.dah sediakan bilik baru khas untuk privasi dia kat rumah along.
semalam kak raudzah cakap ada yang salah format thesis saya.duhhhh.dah betulkan :)
semalam dah hantar thesis.pass kat adik adni.harapnya dia dapat bagi on time before 15th Feb.


hari ini saya bangun tidur dan rasa mahu menangis.eh?ada yang betul-betul terusik hati.kawan di matrik yang bercinta sama-sama di matrik dah bertunang.sebak sebab.........................tak mampu nak teruskan.tengok diri kita.eh.masih macam ni.masih kat sini.bukan mahu terikut-ikut.dia bertunang kita pun nak jugak.bukan macam tu.


dia macam satu perasaan tiba-tiba teringat benda lama.kalau dah cuba pertahankan dalam semua cara,kadang kala kita memang kena mengalah yang dia bukan milik kita.saya lepaskan orang itu pergi kepada insan yang dia betul-betul sayang.sedih?tak lah.saya biarkan dia bahagia :") esok lusa mungkin turn saya :")


saya pujuk hati sendiri.sudahlah tak boleh solat,saya tak mampu nak buat apa.zikrullah saja seolah-olah tak mampu nak keraskan hati.kalau saya susah hati,kalam ALLAH saya baca.mungkin hati tak tenteram ni sebab dah lama tak mengaji kot.alpa tuntutan agama.hanya fikir yang wajib :"( 


sebak.tapi tak apa.saya tak tahu.memang bkan diri sendiri yang nak.memang teringat.kasihan kat diri saya dan diri jejaka.bila jadi macam ni,itu yang saya suka lebih bersendiri.kasihan sebab dia cuba tolong saya.tapi entah.


semalam pergi tasik sri gombak dengan riduan.berjalan sambil bercakap memang peluh ketiak.basah belakang badan.adeh.peluh-peluh.berapa lama tak exercise ni.tunggu badan jadi tong drum ke?ceh.

sedih boleh 'aieen.tapi jangan sampai seksa diri.
kau kena move on.
kau nak sedih buat apa.dia gembira.


ah.entah.diam saja.owh lagi satu.cerita juga perihal jejaka.dan iya...dia pun cakap saya yang salah.finally,saya dah kalah :"(


kenangan..pergi jauh-jauh.tak teringin nak simpan :")








No comments: