Pages

Saturday, February 11, 2012

PMS.alahai



satu hari yang sangat seksa.saya seksa dia.dia seksa saya.tiba-tiba saya rasa seksi.ehhh??haha.ok.serious.


saya tak tahu apa yang jadi sebenarnya.eh tipu.saya tahu apa yang jadi.salah saya sebab saya mulakan dulu.memang salah saya.saya terlalu fikirkan masa silam sampai tak menjaga hati dia :"( saya takut.angin saya memang tak baik.memang.


saya mesej ikhwan.entah kenapa saya rasa saya mahu luah semua.mahu nangis.mungkin saya rasa hanya dia yang faham lelaki.memang saya salah.dari dulu lagi ikhwan dah warning suruh lupakan kisah lama kalau mahu buka buku baru.jangan ada rasa peduli pada kisah dulu.kalaulah ada butang "delete" atau "backspace" dalam otak,dah lama saya tekan :"(


kadang-kadang saya selesa bercerita dengan ikhwan.ya.selesa la.ada ayat yang buat saya tersentap hati.bukan benci .tapi apa yang ikhwan bisingkan tu,memang betul.


kalau macam tu,susah la.baik kau tak payah kawan terus dari bagi harapan.


lebih kurang macam tu la.alahai..kesian betul encik jejaka.dia selalu menjadi mangsa ketakutan saya.kesian :"(
dalam diam,ikhwan sokong saya dari belakang :")


bila keadaan mula reda,datang pula tsunami kedua.ALLAH....dalam tempoh berapa minit saja,dah mula rasa bahang itu.semua berubah kembali.dalam berapa saat,rasa kemaafan mula bertandang,dek silap yang sikit,api marah antara keduanya datang.datang dan mulalah hancur sedikit.sedihnya :"(


saya tak tahu nak klasifikasikan apa sebenarnya.kurang matang atau cepat rasa marah.saya macam keliru dek perasaan sendiri.rasa macam mahu sangat tinggi suara pada dia tapi dia dan saya masing-masing tahan perasaan.saya tahu.dia memang cuba berlagak tenang walaupun hati dia sakit macam dipijak :"(


kalau baca di mukabuku semalam,memang nampak sangat dia cuba protect saya.tapi saya rasa macam overprotected pula.entah.mungkin saya tak selesa.sebab hubungan dulu memang tak dipedulikan langsung.tiba-tiba sekarang ada seseorang cuba protect kita dalam semua hal.awak kena tahu.....saya memang tak ramai kawan lelaki yang betul-betul rapat dengan saya.kawan universiti,memang langsung tak ada.sebab....mungkin susah nak jumpa yang betul-betul sekepala.maka,bertahan dengan si ikhwan dan si riduan saja.selain tu,memang sekadar kawan atau teman tapi mesraaaaa saja.haha.ok tak lawak.kena serious =.="

saya cerita insiden semalam pada anita.masa perjalanan balik dari pasar malam.saya cerita satu-satu.dari A sampai Z.hurm.saya sampai kena sekeh kat kepala tahu.tindakan refleks dari anita untuk saya.saya seolah-olah macam bang-ang nak selesaikan masalah sendiri.entah.mungkin saya rasa benda ni biasa.tapi pada anita,itulah jalan untuk cuba hidupkan suasana harmoni dalam hubungan.*jangan muntah*


anita cuba explain.apa yang jejaka buat hanya mahu protect.anita tak menyalahkan saya.dia tolong sedarkan saya.dia cakap dan saya dengar.pengalaman anita 5 TAHUN ok.5 TAHUN.dia pun pernah rasa kecewa.ok.nampak sangat saya salah.mulalah rasa salah tu macam nak bunuh saya.sangat.i called him.minta maaf dan semua sekali.kesian pada dia.terlalu banyak sangat dia sabar kerenah saya.kesian .macam-macam yang saya cakap kat dia.dia diam saja.memang dia diam.tapi bila dia mula buka mulut,saya pula yang terdiam.dia dah puas jatuhkan ego dia.sampai masa,ego saya juga kena di tahap yang sama.nasib lah jejaka ni mudah dibawa berbincang kalau masalah tak selesai.saya luah SEMUA apa yang ada.dia pun sama.dan masalah pun selesai.hahaha *boleh sambung gedik lagi*


saya tahu.dia cuba protect saya dari semua orang.SEMUA.tapi saya risau bila ada hati orang lain terluka.anita pesan,ini semua baru permulaan.hati-hati.saya pun dah takut kalau tersadung kaki.dia minta saya kena biasa.jangan jadi macam bang-ang sebab semua benda asyik fikir ringan saja.jaga perasaan orang yang hargai kita.eh?kena eh..entah.saya dah lama tak rasa nikmat itu.mungkin saya masih dalam keadaan terawan-awang kot.entah.


alahai.dahsyat betul penangan PMS kali ni.itulah 'aieen.suka cakap bukan-bukan.lain kali namau PMS lagi la cenggini.pening.

sorry ya uncle jai :")


2 comments:

ainaaamira. said...

Kau kate nak skype aku lepas maghrib. Sblm maghrib tu aku keluar skjp. Aku balik tgk kau dah off.

aieen kacak said...

semalam memang i takde mood nak online sangat.sory :"(