Pages

Friday, February 10, 2012

hati doa terobek.



mahu tahu sesuatu?

kadang-kadang saya ni bukanlah insan yang bernasib baik.

kadang-kadang rasa saya ni hanya mampu menerima dari berharap.

kadang-kadang saya hanya mampu melihat kebahagiaan orang lain walaupun hati saya di pijak.dipijak teruk.

kadang rasa terperanjat.membuat jatuh ego si lelaki apabila mampu buat dia menitis airmata.

sedih.teringat kisah silam.

dan kasihan pada dia.dia menjadi mangsa ketakutan saya.dia sedih.saya pun sedih.

kadang-kadang saya rasa saya memang tak layak untuk kamu :"(

kalaulah kamu tahu betapa takut dan ngerinya saya nak hadap satu perkataan.CINTA.

moga ALLAH bimbing saya.

harapnya,kisah silam dapat dilupakan.bagilah saya masa dan peluang.

maaf.hati awak terobek lagi kali ini.sakit di jiwa saya tak tahu.

airmata menitis bila airmata kamu menitis juga.alahai.daif sungguh hati saya.rasa bersalah.

maaf.hati kamu akan saya jaga.sebaik mungkin.tidak memberi harapan.mintanya,percaya pada saya










No comments: