Pages

Tuesday, February 7, 2012

meet him in lights



ok.akhirnya saya dan jejaka ke tempat banyak lampu di shah alam.terpaksa berdua sebab anita dan dayah ada hal yang harus didahulukan.keluarga keutamaan.cantik tapi ramai sangat.janji nya nak main salji tapi malangnya terlalu ramai.jejaka kata,NEXT TIME.next time =.="


ya.tak adalah keluar sehari suntuk.cukuplah buat saya gembira senyum bahagia.alhamdulillah.banyak yang saya belajar tentang dia.


oleh sebab keadaan rumah yang berbeza kejauhan.jejaka teman saya di phone.he keep talking to ensure im not sleeping yet again.mata terlalu kuyu dan kaki terlalu penat dan letih.tersangat sampai kereta si city abah salleh terhuyung hayang.mujur sempat sampai rumah.


banyak sangat rasa nak luah.mungkin awak boleh baca next entry :)


entah apa gila bila si riduan asyik mesej.macam ada benda dia nak cakap tapi inti pati nya tak sampai.tambah pula rasa bersalah,si ikhwan minta saya jadi peneman dia ke suatu tempat malangnya saya tak boleh.


ayat menusuk hati,

bila kau kawan dengan orang klang ni,kau lupa sangat kat aku kan.

kawan......................tolong la jangan rasa macam tu. *sedih* saya baru nak rasa senyuman di muka saya.sobsobsob.saya tak lupa sesiapa.cuma saya dah berjanji awal dengan dia :)









No comments: