Pages

Wednesday, February 8, 2012

thaipusam 2012.



hari ni pagi dikejutkan oleh riduan.zzzzzzzzzzz.sangat geram dengan beliau.dah la dengan tak mandi,tak cuci muka,tak gosok gigi,dia datang dengan muka tak bersalah - NAK HANTAR KAD KAHWIN.iya.ex schoolmates.boleh tahan kenal dia cuma langsung tak rapat la.tapi tak apa.hari bahagia dia kita kena raikan sama-sama.hihi


so,langkah pertama ke rumah ikhwan,atikah,hazwan.yg lain terpaksa qada' dulu.hihi.pergi pasar then breakfast dengan riduan.bangga jadi kawan dia sebab minggu ni hasil titik peluh dia dapat beli motor sendiri.cash tau.cash.bangga sangat dengan dia.wan..........moga ALLAH sentiasa murahkan rezeki kau yang sangat tak kedekut tu.aku ajak kau kahwin dengan aku,kau jual mahal.kbai.muahaha


owh.lupa nak cakap.naik motor berbeza.saya dengan karisma hitam,dia dengan lagenda kesayangan.saya ajak dia ke batu caves.nak tengok thaipusam walaupun dia berat hati.nak jugak.nak jugak.nak jugak.finally dia teman dengan syarat minyak motor 2 ringgti terisi.hihi.


sampai di batu caves,lagak dah macam hebat.berani dan kental.tapi bila dikelilingi dengan manusia berwarna gelap,dalam keadaan ada yang kurang waras,berwarna warni,saya takut.pegang lengan baju riduan sambil jalan.tadi dah gatal sangat nak gi.kali ni kau takut pulak ye 'aieen.cehhhhhhh


riduan tengok saya,saya tengok dia.decided balik rumah saja.dengan jalan jammed,dengan bau setanggi kuat,dengan bau kemenyan.owh..hampir muntah.tapi kalau muntah kat situ nampak macam saya menghina budaya mereka.tak mau macam tu.saya suka tengok budaya orang lain.bangga jadi rakyat malaysia.yang paling tak bangga,politik malaysia macam bangang.

thank you riduan :)


ibu call guna telefon jejaka tadi.borak sikit-sikit.dia mengadu sikit-sikit.kita rasa dia rindu nak anak perempuan dalam hidup dia kot.tak apa.kita cuba jadi pendengar setia.mujurlah si jejaka tu call kita free saja.kalau tak,memang naya nak beli topup hari-hari macam dia pernah buat dulu.cehhhhh..konon shuweeeetttt sangat la 'aieen dengan jejaka tu kannnnn.....krohh..krohhh


dalam keadaan bendera merah ni,jejaka banyak betul bersabar kerenah saya.kehkehkeh.kesian dia.entah apa kita merengek pun kita taktau.dia cuma cakap,

hari ni gedik kan?

*tutup mulut tahan gelak*

eleh.gedik sikit pun tak boleh.cepuk kang!


p/s: dalam gambar awak tak kacak.tapi awak cukup kacak di depan mata saya.hari semalam buat jantung saya berdebar bila kita berdiri sama-sama.*senyum* owh..jejaka ada tegur gambar-gambar di fb.mungkin akan di'private'kan kalau terpaksa








No comments: