Pages

Saturday, March 3, 2012

the lord of the ring




im just back from nearest town,KL.

nak cakap sory dulu.kebetulan hari ni ramai pula yang ajak lepak-ing sama-sama.riduan...sory ya.bila kau mesej je,mesti aku punya kredit habis.sory la wan.sory.namau kecik hati pleaseeeeeeeee


dari semalam jejaka ajak keluar.oleh sebab dia tumpang tidur di rumah kawan kat sungai buluh,makanya dia ajak ke KL dulu sebelum naik tren ke klang.saya dah la lambat.start motor kriss tak boleh.peluh ketiak kita start motor guna kaki.tu lah 'aieen.naik skuter guna starter je kan.hari ni ketiak basah-basah bau maaasshhhaaaammmmmm.berbalik kes tadi,saya riding dari gombak ke KL dalam masa kurang setengah jam.rempit-ing.kalau keluar,mesti jejaka akan sampai dulu.mesti dia bosan nak janji dengan saya :) tapi,sempat lagi saya selit samsung samseng di celah telinga,bawak motor sambil bercakap dengan dia.entah.dah dia nak teman,kita ikut je la.dan.....call pun free..manfaatkan je :")


sampai saja di KL,encik jejaka tempah something.i felt like......................................wanna cry.of course i did!penat balik dari kuantan tak habis,ini pula jalan ke KL.cuma terfikir,apa bendanya tu.....


i GOT A RING!!!

rasa memang nak pengsan sangat dah.tapi bila betul-betul nak pengsan bila dia pakaikan di jari manis tangan kiri saya.gulp!speechless.ternganga jugak la.kehkehkeh.sumpah i did not asked for that ring.memang saya minat tapi bukan akan dapat dalam masa terdekat.saya pakai dan saya diam.malu-malu nak hulur tangan la woi.malu.masih rasa malu menebal dalam diri.


my name on his ring.his name on my ring.konon macam shuwwwweeeetttt sangat la kan.saya macam nak menangis terharu.sumpah.kalau awak jadi kita,awak mesti terharu jugak kan?jangan tipu kita tauuuuu


one thing.anything will be happen in future,i called it faith.im not officially taken with him until there's akad and nikah between us.


allah...terima kasih dengan rasa bahagia ini.


penat balik dari kuantan tak habis lagi.esok ahad.i need rest my full body from top to toe.good night.








No comments: