Pages

Tuesday, March 6, 2012

sila baca entry ini dengan nada poyo




*sila bayangkan muka saya yang riak*




assalamualaikum.ada orang rindu kita tak kat blog?ceh.busy with this crazy prantical.hihi.okeyh.gambar atas?itu baru permulaan.mukaddimah belum lagi.kehkehkeh


okeyh.semalam ada shooting kat tempat praktikal kita tu.entah macam mana,saya,kak raudzah,naim,kak mia dan kak su terbabit sekali.excited tu takde la.semua benda malu-malu.director kata "ACTION",semua orang malu-malu.owh..terasa bajet sungguh muka saya ni.untuk cover malu,saya ambil handphone,then taip mesej 


angah,im shooting woth ayu raudhah now
long, ayu raudhah mai sini.im with her.lalalalala
uncle jai,ada orang shooting kat sini laa.........
wani,kita ngah main-main shooting ni.
ca............aku nga shooting dengan ayu raudhah ni.
ikhwan,aku tengah shooting dengan ayu raudhah la woi.


menggelabah sungguh rasa diri ini.kahkahkah.iye la...mentang-mentang kita ni praktikal kat kilang, diorang bagi scene jadi minah kilang keluar dari kilang je.tak senonoh langsung.jatuh rasa comel.ciscisciscis.tapi takpe.kalau diorang bagi scene jadi penjual air,lagi haru pula.dah la saya ni pendiam.nak cakap dialog,takut terkeluar air liur meleleh je.hahaha.


hoi.hero dia iqram dinzly hoi.


yeah.she's nice.kecik je beliau ni.ingat nak gosip sikit pasal khairul fahmi tapi rasa macam busybody pulakkkkkkkk..haha.


hoi.dapat la duit jadi suppporter actress eh.boleh la setakat makan KFC.haha.tapi sumpah saya tak suka.panas dan buang masa.sekejap betul kamera sana,kamera sini.tapi tak apa.saya faham.itu semua kerja mereka.sekejap kang ACTION.lepastu kang CUT balik.ACTION,CUT,ACTION,CUT,ACTION,CUT.mak aihhhh..peluh ketiak.


for today, another production crew came over here.macam produksi tadi,kilang tempat saya bekerja tu jadi penaja.itu sebab berlakon sana je :) kali ni,zain ruffedge and anne ngasri pulak yang berlakon.i taken a pic with anne ngasri too but hard to put here :) untuk zain ruffedge,saya terasa sangat segan.dulu kita minat dia.siap ada poster *sampai sekarang masih simpan.fail tingkatan 2* saya dan anita sangat la gilakan ruffedge dulu.sangat gila.tapi sekarang dah ada rasa segan.iyelah.nak cakap,

abang zain,nak tangkap gambar boleh?


*segan* so saya decide tak payahlah.malu la.kita kan perempuan.hikhikhikhik.


dia berisi.tinggi sikit.kulit coklat.tapi berjambang.namau la.geli la.walaupun adalah sunat untuk kita membelai janggut para suami bagi menyuburkan sistem peranakan,kita tetap tak gemar jambang yang tak berbela tu.eh..'aieen.mana tau fakta-fakta ni?ini semua orang tua punya cerita.haha.ehem.kena cari bakal suami yang banyak janggut and i guess i found him.eh?*tekup muka atas bantal*


*excited sampai kepala senget dan badan terus berpeluh*



nampak lelaki ini?im so excited.kak ti kata,muka saya nampak mengada sangat :"(( hahaha.tak kisah.tak kisah.nak cerita jugak.he's too polite.swear.dia salam semua orang.dengan perempuan,tak dela salam.dia macam homat tapi saya pun ke belakang sikit tanda selesa tak mahu bersalam :) saya just tunduk muka  dan angguk sikit.guess what? i was with him,talked only few centimeters between us.hoi.talked face to face tau.cairrrrrrrr...sumpah cair.jejaka entah ke mana,cincin entah ke mana,bunga entah kemana.haha.mata dia bulat sangat.dan dia terlalu kacak.dia cakap sambil pandang 4 mata tauuuuuuu *pengsan*


minggu depan dia ajak ke RASTA taman tun dr ismail.tengok last episod vanilla coklat.tak silapnya,dia ajak 400 orang untuk tengok sama-sama.me?im not interested in sebab rabu dah kerja kan...huhu.


dalam LOG BOOK FOR INDUSTRIAL TRAINING,saya tak tahu nak tulis apa.seharian suntuk dengan production telefilm.boleh ke tulis,


HARI INI BELAJAR CARA-CARA BERLAKON,tuan lecturer.

*buang log book dalam tong sampah*


nasib baik 'aieen tak jadi artis sebab 'aieen ni overrrrrrrrrrrr.hihihi.


p/s: khamis ini akan ke HDC.untuk halal food event lagi.taklimat saja.ikhwan ajak makan nasi arab minggu ni.dia kena belanja jugak kalau tak,saya memang tak nak teman beliau.rasa nak lempang beliau.dah mesej,dah gtalk.cara dia mengajak tu memang boleh mintak pelempang orang.bluwek!menyampah dengan ikhwan.ada je benda nak menyakitkan hati.owhhh..dia dah warning awal-awal jangan ke klang.kehkehkehkeh.kbye!






No comments: