Pages

Friday, April 6, 2012

exhausted till the end




assalamualaikum.

hari ini dan semalam gila.minggu ini gila.semua gila.di kilang,saya terlalu penat.kalau mesin tak rosak,benda lain yang jadi.banyak sangat pelawat.terpaksa uruskan dengan bos.kak raudzah dengan uruskan kilang.berlari sini sana.jabatan pertanian suka main nak lawat kita time pening macam ni.


we got new recipe.how to make energy drink.im not food technologist.but i do learnt new things.saya tukang kira nisbah kegunaan bahan mentah,kak raudzah tukang masukkan bahan mentah dalam mesin.itu yang saya cakp..kak raudzah adalah pihak yang penting untuk saya.we work together.tapi energy drink tu masih dalam R&D.banyak bahan yang salah masuk.betul.dulu belajar benda lain,tiba-tiba belajar pasal nutrition makanan.out of my scope.nasib la pengetahuan masa matrik ada lagi :) otak saya sakit bila terlalu berat berfikir.effected me a lot 
:(


tak sempat nak solat,tak lena nak makan,bos dah ajak pergi KLCC.MIHAS exhibition.nafas pun tak sempat tarik.urat kentut pun hampir putus.badan peluh-peluh tak sempat nak kering.masuk dalam hilux,kak raudzah dah senget ke kanan,saya dah senget ke kiri.tertidur


awak tahu letih macam mana?entah.kita cuma rasa sangat penat.seronok sebab dapat tengok produk-produk halal lain.we were exposing to new world.tunisia,syria,turki,japan,korea.semua ada.jumpa pengasas air barbican yang pernah kecoh haram tu kan.i met him.the distributor of barbican.sempat lagi merasa air tu.ingat barbican,terus teringat ikhwan.hoi gila,aku rindu kau la gila.kbai.kehkehkeh


hari tu buat air minuman kesihatan.masih dalam R&D.itu pun share idea dengan kak raudzah.kak raudzah helped me a lot.work together until finished.alhamdulillah.new baby product will be entering market ASAP.


kalau mesin tak buat hal,pelawat penuh datang,tak pun pening dengan seminar.pening.letih.badan dah nak demam.


penat jugak bekerja.tak pe.mak aloha dah pesan banyak kali.ikhlaskan hati,mana tahu dapat kerja yang lebih baik lepas praktikal ni.doakan sama-sama eh.


jejaka,terima kasih sebab selalu ada disini.selalu melegakan perasaan dan hati.mendengar segala keluhan hati ;)



No comments: