Pages

Wednesday, April 11, 2012

mencari yang lepas adalah seksa.



assalamualaikum

hari ini dan semalam saya menjadi seorang yang entah apa-apa.semuanya entah apa-apa.yang membuat entah apa-apa bila saya mencari kisah yang lama.contohnya,semalam.


i read the old messages between me and jejaka.i feels weird.then i cried.i dont know why.

i already had 631 post in this diary online.i read about my old story.between me and him.how i can survive,sacrifice and learnt from that condition.it was my super horrible experiences i got.i cried too.now i realized one thing.how i can let myself hurts rather than happy?disebabkan pengalaman itu saya sangat takut untuk rasa bahagia.bodohkan saya?

am i fooled because i love someone in past?ALLAH tu bijaksana.menyusun strategi sebaiknya untuk saya.

my life in day full of tears,fears,pains.and i dont know how i can survive for today.i cried and weak.

whatever it takes time,honestly i am survivor.

saya adalah insan.insan yang ada satu hati.yang mahu rasa indah dalam hati.sejujur hati,kesalahan dan penganiayaan dia atas hati saya,saya doakan dengan ucapan ALHAMDULILLAH.kerana,hati yang pernah dilimpahi dengan rasa sayang dan indah kini menjadi setawar yang mungkin.


bila orang tanya mana rasa itu pergi?saya cuma cakap,rasa itu dah jadi air mineral.susah dihadam dan sudah menjadi tawar.


ucaplah maaf sekalipun,ucaplah semua ayat kemaafan.saya sudah memaafkan orang yang melukakan perasaan saya.kalau boleh biarlah sekali.saya tahu sesuatu.seseorang yang bahagia atas kesengsaraan orang lain,saya menghalalkan rasa itu.


saya cuma mahu rasa sendiri.mahu rasa keseorangan.mahu rasa menjadi pahlawan.pahlawan untuk diri sendiri dan bukan untuk kamu.




No comments: