Pages

Thursday, April 19, 2012

moody and ikhwan.



assalamualaikum.

i had been through my *horrible* week.im stuck.i dont know.i wanna cry.my workplace,my mood was not here.i dont know where are they.im not in the good mood.

2500 liter and im just feeling bad.hose pipe was leaking.the monoblock pressure wasnt there.the bottle become more even the pressure and carbon dioxide was inside.i dont know.i cant control them.im tired.im stuck.wth ruins my life?i felt down.i cant settle them.hurm.


plus,i just went back to my room,and took my night sleep at 930pm.while jejaka was very busy with his project.kinda electrical stuffs.the drawing or whatsoever lah.we dont had any great night for weekdays.we were busy with our works.me and him is different but had a similar.that similar is hiding from you who are reading :)

 i was gtalk-ing with ikhwan.hati saya celaru minggu ni.makanya,saya tanya soalan macam-macam kat ikhwan :)

ikhwanabuyazid: apsal lak tnye camni ni
period lettew
kau jela pompuan yg aku selesa bersama
borak bersama
lepak bersama
kalau dgn pompuan laen mane ade
kalo dgn pompuan laen aku cover macho kalo kua berdue
hahaha
takpe kite punya memori tak perlu direkod didalam gambar
kita rekod didalam ingatan dan hati kita

but,bila kita tanya macam ni kat dia,

bacteria: ikhwan,kalau aku xde dalam dunia ni,kau sedih x??
ikhwanabuyazid: tak lah happy
hahaha
sedih la gile
aku nk merepek dgn sape lg


;"))) ikhwan,aku sayang kau.eh.aku sayang kau la gila.eh.bukan.aku sayang kau sebab kau kawan lelaki yang aku sayang.eh.dalam seumur hidup,kita ada dua keping gambar je tau.aku tak sedar bila masa aku baik dengan kau.tapi kan ikhwan..orang tak faham friendship kita.nanti kau ada gilpren,kita jauh.sedihnya.orang tak faham yang kita tak akan ada perasaan aneh selain sayang sebagai kawan.at least aku tahu,kau ada sebagai kawan aku untuk masa sekarang.aku tekanan bila semua orang asyik nak kecil hati.kau pun kecil hati bila aku tak keluar dengan kau baru ni.sedih tau.semua orang nak terasa hati.habis,aku terasa hati ni takde siapa nak tanya.aku dah cuba nak jadi kawan yang baik untuk semua orang tapi tak de orang nampak benda macam tu.bila aku usaha,orang tak perasan.sedih.bila aku cakap aku penat,orang tak caya.bila aku cakap aku takde kredit,orang tak percaya.dah tu,apa yang orang nak percaya sebenarnya??   :"(


friends are subjective.are you have the correct answer for that?people cant noticed you when you are around.they will notice you when you are disappeared :)


ikhwan,baliklah cepat.semua orang tak nak teman aku pergi kedai burger bakar.sedih.nak cerita banyak pun tak boleh.kau asyik busy :"((


tears dropped.mentally abused.unstable emotion.nak bawak diri jauh-jauh.



No comments: