Pages

Sunday, April 15, 2012

baca dengan hati




assalamualaikum..


yes,he used my pic for his DP.dont get confused

he called me,sent me a text into my samsung samseng.

busu,cepat tengok tau.tengok fb.baca dengan hati.

bila baca setiap baris ayat,

dia ni buat kita boleh nangis laaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

tak boleh tagged nama busu,nanti orang menyampah.hihi.itu semua untuk busu.busu je.

nevermind,bila kita rahsiakan,lagi la seronok.biar rahsia,takut tak jadi nanti :)

busu ni gatalllllllll

bluwek!

i cant stop smiling.we talked and i cried,speechless.

busu jangan nangis ok.


teringat perbualan saya dan ibu dalam kereta yang menghala dari sabak bernam ke klang.boleh nak senyum laju-laju.ibu tak kisah kalau jai nak macam tu.ibu tak kisah. *blushing*

*doa dan angkat kedua-dua tangan paras dada*

Allah,kalau telah KAU catatkan di luh mahfuz antara aku dan dia,permudahkan urusan kami.permudahkan urusan duniawi ini.suburkan perasaan agar tak terpesong dari jalan yang KAU redhai.kuatkan hati dia dan aku agar jauhkan bisikan syaitan.semoga kami mampu menahan maksiat,dan menjaga segala perilaku yang keji lagi jijik.

guys,pray for us ya :)

insyaallah.sampai masa nanti.sampai masa nanti ya uncle jai :)




4 comments:

mushroom said...

ya2..
bla bc da tauk..
he dedicate dat to u..
i hope he'll b d right one 4 u..

:)

aieen kacak said...

hihi.insyaallah.
i hope so too :)

Eyesha Zaidin said...

wah..ainn!!!!!!..^_^

aieen kacak said...

wahhh..kak aishah!!haha