Pages

Sunday, April 15, 2012

sunday evening



assalamualaikum.

i feel much better today.semalam badan panas sangat.tidur pun siap dengan stoking,selimut dan sweater.menggigil habis!malam tadi berborak dengan jejaka sampai hampir tertidur.cis.dia kata nak teman kita tapi dia tidur dulu.tak apa.pagi-pagi dia kerja kuat.itupun hampir menggila juga semalam sebab badan memang tak sihat.saya selalu tinggal seorang kat rumah.parents busy.along dan angah ada rumah sendiri.nak bawak kak raudzah berjalan,tak ada kereta.tak berani nak bawa dia naik skuter sebab dia takut.kesian dia.susah payah naik skuter dengan saya hari-hari pergi kerja.kalau saya dah celah sana-celah sini dengan skuter,dia dah pegang pinggang.takut sangat katanya.itu ke awak nak suruh kita bawak dia ke one utama,mid valley,area KL naik skuter?sebab naik motor lagi jimat.duit tiket naik public transport ni mahal.sekarang dah kena belajar jimat.nak simpan duit nak kahwin.kehkehkeh.


i want meet him yesterday.dia juga.macam orang kemaruk je rasanya.hampir juga nak pergi.rancangnya,nak jumpa di tengah-tengah KL,lepastu baru plan nak ke mana.tapi saya ingatkan dia,pujuk dia,dalam dunia ni bukan ada dia dan saya saja.dia ada ibu.saya ada parents.minggu lepas dah jumpa kena tunggu 2 minggu lagi baru boleh jumpa kan?nanti ibu terasa,mak aloha kecil hati.saya tak nak macam tu.ada keluarga,kena utamakn sama.ikutkan perasaan,memang nak terbang ke sana tapi kepak kat tangan tak ada :( syukur sebab jejaka faham.dia tak pernah mendesak apa-apa.dia tahu saya perempuan.dan dia lelaki jiwa lembut sangattttttt


dia post something di mukabuku.pasal kucing yang patah kaki.saya pasti,mata dia pasti bergenang.itu saya pasti sangat.jiwa dia macam kapas.awak nampak dia keras,dalam hati dia lembut sangat.ego sebagai lelaki itu ada tapi dia boleh jatuhkan sekejap untuk sama tinggi ego dengan saya.senang kenal dengan dia.sebab dia boleh cakap MAAF kalau dia tahu itu salah datang dari pihak dia.sebab tu saya selesa.selesa sangat :") kadang-kadang saya suka mengada dengan dia.alar....kalau awak kenal saya,saya marah kejap sangat.api lahar timbul lepastu hilang.saya tak reti nak guna kata-kata kesat.kalau ada pun,bukan nak marah mengknhinzir buta.dia juga macam tu.kenyit mata sikit kat jejaka,nanti eloklah tu.kehkehkeh.i swear.he's funny but matured.too funny.dia selalu bercampur dengan orang yang lebih tua dan suka menasihatkan ala-ala pesan ayah kepada anaknya.cehhhhhhhh


semalam berborak dengan ibu.almost pukul 11 malam.jejaka urut tangan ibu,kita pulak berborak dengan ibu.macam-macam cerita.cerita jejaka masa kecik dulu.kelakar.saya selalu kenal jejaka dari ibu sebab dia tak akan cerita sendiri :") ibu cakap macam tu,cakap macam ni,saya gelak.she's funny too.atau saya sendiri mudah ketawa.entah.saya suka gelak.bila gelak saya rasa tenang. jejaka cakap,ibu rindu saya.eleh....itu nak suruh kita jenguk ibu lettewww...lebih sebulan tak jenguk dia.busy dan penat tiap minggu =.="


tengok la macam mana minggu depan.saya cuba.


dah puas teman mak aloha dan abah salleh tengok tv.dah puas peluk-peluk sambil baring.weekdays,saya tak borak sangat dengan mak kalau saya penat sangat.saya suka duduk dalam bilik sambil baring.tekanan kerja kadang-kadang dah rasa.duduk di ofis kadang-kadang tak suka dengan certain people but u cant do anything.just leave to somewhere else and keep learning about your work.and i did it too :")


sekarang,update blog,twitter,then sejukkan badan dengan mandi.lega sangat.rehat puas-puas dalam bilik sendiri.


rasa senang hati untuk diri sendiri.







No comments: