Pages

Friday, May 11, 2012

saya ok.awak?





assalamualaikum



copypaste from FB


salah satu sebab mengapa lelaki yang buat kita selesa,memang disebabkan ini.

 mngajar saya supaya manusia tak boleh asyik meluah di blog tapi pada seseorang yang ada di sebelah dia.

hati saya sudah tidak terbeban.tak terbeban dengan perasaan kecewa dan sedih.

sebab,ada seseorang yang akan cakap,

i know you are not ok right now.

dan itu yang buat saya selesa untuk didekati.dan dengan pertanyaan itu buat saya rasa senang hati :)

kalau ada seseorang lelaki buat macam tu kat awak,takkan awak tak terdetik.biar sedetik lebih.sebab yang lebih itu buat kita rasa sangat tenang.

kehidupan sekarang tersangat senang.

keluarga yang stabil,rasa sayang saudara yang tak putus,kawan yang hadir,dan perasaan hati yang tidak celaru.

Allah,dulu KAU bagi satu keperitan.kepahitan hati yang tak pernah aku gambarkan.bantulah hati aku supaya tidak lalai terhadap agamaMU.

my waist is still under construction.







2 comments:

amoi_dulli said...

pray d best for u.

n get well soon!
miss u lots.

miss aieen said...

miss u too.hihi