Pages

Sunday, May 13, 2012

sunday story.i would do this.





assalamualaikum.

esok hari isnin.sudah habis holiday saya untuk seminggu.cuti dari doktor.so far,saya ok dah.cuma saya tak boleh buat kerja berlebihan sangat.nak mop lantai tak boleh nanti sakit balik.terima kasih kepada sesiapa yang mesej saya tanya khabar berita.maknanya kamu masih mengambil berat akan diri saya ni.saya sayang kalian.allah saja membalas kredit yang anda bagi kepada saya :)


semalam hari ibu.jauh sangat kami sekeluarga untuk sambut.ada mak aloha,mama adida dan ibu aisyah.semuanya lengkap untuk keluarga.mungkin untuk saya,bakal anak-anak akan panggil umi.umi aieen.ehem.mungkin bertambah lengkap.eh.tersedak abah salleh dalam bilik rasanya tu.hihihi.plus,mak aloha dapat hadiah tauuuuu.seronok sangat.


kamu tahu..saya teringin sangat nak memiliki sebuah kereta.mitsubishi triton.i dont know why.search and u'll think im crazy.tapi,setiap manusia ada citarasa kan?kalau saya dah bekerja,saya memang nak beli untuk parents saya.memang nak beli.allah,bantulah aku ya.mungkin nak tambah senyuman sikit di muka mak dan abah.sudah cukup mereka habiskan duit untuk saya selama ni :) saya cuma nak pandu kereta tu dan boarkan keluarga yang lain di belakang.adakah niat akan termakbul?awak yang baca diari online ni tolong la doakan sekali tau.saya betul-betul mahu kereta itu :)


hari ini kawan saya,exschoolmate berkahwin.siti zulaika.may allah blessed you and hubby ya!sorry tak dapat datang.and sorry to ainaa too :)


banyak sangat nak cerita.tapi dah larut malam.esok saya ada surprise untuk kak raudzah.next entry tau :)


farah.thank you sebab sedar kita selalu update blog.kita buat untuk diri sendiri.akalu ada yang membaca,terima kasih.kita sayang awak tau.awak kan kawan lama kita.terima kasih sebab perasan kita dah mabuk cinta.hahaha.tapi,namau risau.kawan-kawan juga masih di dalam hati saya.kamu dan kamu juga boleh ajak kita keluar.cuma,biarlah kena masanya sebab kadang-kadang kena mesej kita awal-awal dulu.biasanya kita selesa berehat kat rumah kalau tak jumpa jejaka.itu saja.next time,ill meet you my sweetie friends.nanti kita jumpa tau!

malam ni nak tidur sambil peluk sesuatu.eh.kena rahsia.nanti kita bagitau awak tau.jaga diri :)


indah betul perasaan.allah,pelihara rasa ini ya rabbi.amin.

niat saya cuma satu.mahu membahagiakan orang di sekeliling saya.keluarga,kawan-kawan dan dan dan dan dan jejaka :) hihihi











No comments: