Pages

Friday, June 15, 2012

;'(( awak ada untuk saya tak?




hari ni saya ke tempat kerja.seperti biasa.sebelum ke tempat kerja,akan ke rumah along dulu untuk ambil kak raudzah.salam dengan mak,salam dengan abah.cium pipi mak,cium pipi abah terus naik motor menghala ke tempat niat yang asal.masa menaiki motor,tiba-tiba airmata saya jatuh.jatuh atas tudung putih saya dan terus ke baju kurung merah.baju kurung yang saya pakai tatkala pertama kali berjumpa jejaka di tempat lampu warna warni.teringat dia.eh.mungkin terindu dia.entah kenapa hati saya betul-betul terusik semalam.terasa lain macam sanubari saya.selepas subuh,saya menenangkan hati dengan surah as-sajadah.jumaat si penghulu hari,diharap dapat menenangkan hati ;) tapi..entahlah.menangis dan menangis.luruh hati,tercucuk jantung rasanya perasaan saya.tapi entah kenapa saya seperti hilang kawalan emosi.airmata wanita saya terlalu murah semalam dan malam ni.sudah puas menangis di bilik air,tadi di atas motor, sekarang di dalam pejabat.saya menaip keseorangan.sambil jejaka menemani saya sekali sekala melalui pesanan ringkas.tak apalah.maknanya dia masih ada sekejap ;') hati saya sayu sangat.saya cuma mahukan seseorang di sini.menangkan perasaan dan untuk saya peluk.awak sudi tak?

hati celaru.saya cuma mahu apa yang awak mahu ;') ketenangan dan kesenangan hati ;"))






1 comment:

wanyf said...

awak jgn byk menangis tau.kita jauh.awak takecare oke. ^____^