Pages

Wednesday, June 27, 2012

malu ;)




assalamualaikum




i got a necklace from mom
last week, i got it from ibu while wearing telekung preparing for zuhur.

several times she said this,

hari ni ibu pakaikan gelang.esok pakaikan cincin ok.

firasat saya,ibu tak ada anak dara.so,dia nak bagi sesuatu macam mana seorang emak bagi pada anak perempuan.macam tu je la yang saya fikir ;)

sumpah.pipi saya terus merah tahan malu.
ibu suka buat saya malu tau..tau..tau.....
owh..haritu je,saya dapat 7 helai tudung bawal dari ibu.2 skirt labuh.3 tudung untuk alysha.errrr...ok.memang macam mewah pun.kehkehkeh.




he surprised me last week in jusco setiawangsa.adeh.
tiba-tiba dah ada depan mata.dia memang suka buat saya jantung gugur dengan perangai dia
;')









2 comments:

mushroom said...

;)

aleeyaqaisara said...

suka tgk awk gembira.:)


sekarang saya sgt rindu kan awk. :(