Pages

Wednesday, July 11, 2012

cerita hati setelah sekian lama


assalamualaikum

diari ini ada yang berhabuk?sorry.i got my own problems.lappy ini bukan bermasalah sangat cuma charger dia tak berfungsi baik.haish.for the first time within 4 years,broadband tak bayar 2 bulan.cis!jatuh air muka ni.cis.cis.cis.bukan apa.terlupa dan malas nak jenguk celcom center kot.huhu.

uncle jai baik hati.pinjamkan lappy dia sambil berharap saya siapakn semua kerja tergendala tapi apakan daya saya ini manusia keras kepala.dapat broadband,meroyan macam nak gila.mintak maaf encik jejaka ;)

dalam masa 1 bulan,saya sudah merantau 1 malaysia.tulang saya ibarat besi cerucuk di dalam badan.kuat tapi lemah di tengah.mana tak gila.minggu ini ke utara.termasuklah ke thailand,perlis,kedah,penang,perak.drive dari KL seorang tanpa ada 2nd driver.megah sungguh.abah salleh dan mak aloha yang baru sampai dari vietnam terus saya angkut pergi sebab adik beradik yang lain telah selamat ke sana.hoi.bangga hoi.drive sendiri tapi abah salleh dah warning awal-awal speed just 100km/j saja ;') lepastu ke timur pulak.kelantan,terengganu.sebelum tu sudah ke johor bahru,melaka,negeri sembilan.minggu lepas saya ke pahang.owh.cukuplah.badan mahu rehat.

encik jejaka dah selamat kembali ke rutinnya.saya pun sama.masa saya dan dia dah dimanfaatkan bersama selagi terdaya.puas sudah dia buat kejutan macam nak gila.hati terdetik tersenyum tawa.dia buat hari saya indah belaka.alhamdulillah.sanggup datang dari sana dan ke sini semata-mata mahu bermain badminton bersama,berketawa pula.apa yang saya inginkan dia penuhi segalanya.bukan memaksa cuma mahu tengok apa dia ikhlas dengan hubungan ini yang cuma berganjak setiap hari?berserah bulat-bulat kepada allah yang esa ;) dia cukup membahagiakan saya.tak minta yang sempurna sebab diri sendiri masa tak tentu arah ;)

mahu berkongsi rasa bahagia semua tapi takut ada yang mencebik bibir tak suka pula.takut kata kita ni hanya bercerita mengenai cinta bersulam rindu saja.hati melonjak atas rasa bahagia.tak pernah terfikir dek kepala.dulu menangis menjaga hati tapi kini hati sendiri telah dibajai berselang hari.alahai..yang pasti,hubungan ini hampir mencecah 12 purnama.alhamdulillah ya allah atas rasa bahagia hati.





No comments: