Pages

Saturday, July 14, 2012

malam ini terbeban



assalamualaikum

tengok jam di lappy,kusut.saya kusut untuk malam ini.sangat.saya betul-betul mengalami masalah dalaman yang terlalu berat diceritakan.nop.bukan la pasal encik jejaka,cuma...argghhh.entahlah.

nak diluah pada siapa ya?

hati terbeban.saya tak boleh tidur.dh dibuat solat sunat itu tapi sampai sekarang tak boleh tidur.berniat lagi mahu puasa.semalam sudah niat tapi perut terlalu pedih di ulu hati.gastrik datang mendadak apabila saya terlalu susah hati.terpaksa berbuka tadi ;(dah mula puasa untuk persediaan bulan ramadhan nanti.

hati saya terbeban.jejaka pula tak sihat demam panas.tak dapat nak predict apa yang dia alami tapi saya cuba menjaga dia dari jauh.rindu nak mengaji dengan dia sama-sama dalam phone.alysha pun masuk hospital ampang puteri.mungkin esok saya pun masuk ke hospital akibat tekanan emosi.hurm

entah.saya emosi.allah...ujian apa untuk hati aku kali ini?





No comments: