Pages

Wednesday, June 6, 2012

pitera manggis bath salt




assalamualaikum

im in office again.office sunyi dan bos takde.second bos je la takde.1st bos still ade.huhu.dont care.online sebab bosan.

keep texting zila and jejaka.feel better.semua kerisauan dalam hati diluahkan.aju called saya tadi.sambung gosip.

dah.abaikan.ni just nak cakap something

sekarang saya mandi guna benda alah yang kat bawah ni.



ihsan dari google image 


rasa kulit smooth je.dulu saya pernah pakai dari puteri binari.itupun aju yang bagi.baru la tau pasal mandi lulur ni.tapi yang ni,lain sikit.bath salt.warna pun molek sikit.hihi

saya memang risau pasal jerawat belakang badan.saya taknak la kulit badan saya seburuk muka yang banyak jerawat ni.kesian saya kan?sebab tu kena lebih jaga sikit.

*eh.dah lama tak buat rawatan resdung*

plus,kerja pulak dalam tempat beraircond.haruslah jaga kulit sikit-sikit.takdelah nak putih macam kristen stewart tu

ce awak try.mana tau awak pun fall in love dengan benda cenggini.

im 23rd years old.banyak benda kena jaga mulai sekarang :)








No comments: