Pages

Sunday, July 22, 2012

awal ramadhan



assalamualaikum

selamat berpuasa untuk hari kedua ;) alhamdulillah.saya mula belajar untuk puasa since dari syaaban lagi.tak terasa sangat.boleh lah.perut macam dah biasa sikit.sakit pedih di ulu hati masih ada tapi masih di kawal.tak bergantung 100% pada ubat.satu kemajuan untuk diri sendiri ;)

tarawih pula alhamdulillah.macam tahun-tahun lepas yang ada,saya akan menunaikan perkara yang sunat itu selagi boleh.tahun lepas sibuk dengan kerja part time kan.kali ni dengan berpraktikal pula.sesak nafas.haish.masalah kerja.letih tu ada juga tapi nasib baik mampu.baru tarawih kedua.insyaallah

untuk terawih kali ni ada istimewa sikit.masa tarawih,abah salleh jadi bilal di surau.hurm.dengar suara abah mendayu-dayu,rasa sebak.entah.cuma sebak.seronok la kalau kita solat berjemaah ramai-ramai tiba-tiba abah sendiri jadi bilal,perasaan bangga tu mesti ada dalam diri kan?

alhamdulillah.

untuk sahur,jejaka call dan kejutkan saya.masa nak berbuka since dari syaaban dia selalu wish jugak :) alahai..seronok.terharu.at least,saya tahu ada orang ingat saya.masih menghormati saya sebagai wanita di samping dia.alhamdulillah.saya mengenali dia dari sehari ke sehari

salah faham?mestilah ada.kalau tiada salah faham,mana datang rasa bahagia kan?cuma satu..masing-masing cuba untuk selesaikan dengan cara berhemah.dan....dia sangat matang.dia tak akan biarkan malam tidur terhiris perasaan.setiap malam tidur dengan senang hati ;)

jodoh?sampai masanya nanti

macam mana dengan rezeki?saya masih mencuba untuk mencari pekerjaan.dah mula nak berganjak.parents suruh saya sambung study.tapi saya decide nak kerja sambil belajar.semoga allah permudahkan.saya nak beli kereta sendiri ;)

impian saya.kereta dan kerja ;)




No comments: