Pages

Monday, August 27, 2012

eid and 10 years relationship







assalamualaikum

yeay!semalam dah beraya dengan kawan-kawan.my sweet 10 years friends!

riduan and sai.

panjang sangat langkah nak bercerita.ambil jalan mudah je la eh

act,sepatutnya nak ke rumah kawan kepada riduan.tapi entah macam mana melencong ke rumah hazwan.kejap-kejap.nak letak gambar hazwan.

eh.tak payah letak la eh

eh.letak je la.kang nak interpremmmm jugak.hihi


seriously...10 years friendship!

lepastu sai dan wan singgah solat kat masjid amaniah tu.saya?saya?saya..........saya sebab allah sayang lebih.dia bagi cuti free tanpa gaji.kuikuikui.tapi sengsara gila la.nasib si hazwan faham.bagi air panas sikit.sai minta air kosong.wan sendukkan nasi lemak sikit.wah.......manja dengan kawan-kawan kannnnnnn



                                                  

berjalan tanpa arah tujuan.wan nak pergi Mc Cafe.entah.macam-macam dia beli.dia belikan cappucino.dan sai...belikan bubur panas.senggugut saya teruk sangat kali ni sampai badan peluh-peluh.ada rasa nak balik tapi oleh sebab saya menumpang kenderaan orang,maka betul-betul kena tahan sakit tu.kalau kat rumah,dah pitam dah ;(

pergi ikea lagi.tapi tak dapat makan meatball.

finally, ke setia city mall.mall yang baru bukak kat area klang-shah alam tu.wan dan sai tak pernah ke sana.saya pernah pergi sekali je.itu pun dengan ibu.then saya cakap,kita try pergi mall yang tak ramai orang tahu tu ;)

lepastu,jumpa jejaka kejap.saya betul-betul nak tengok cerita expendables 2.dia temankan sekejap.dah berapa hari asyik tak sempat je.hurm.dah ajak.terpaksa.bukan sebab mengada tapi sebab terpaksa.wan dan sai decide nak jalan-jalan dan taknak tengok wayang.hurm.serba salah.tapi....serba salah.sory dudes.thanks sebab do understand me ;)

sekejap je pun.lepastu jejaka terus balik sabak bernam




iye.iye.parut jerawat tu.my half is here.another half is there.

*respect gila dengan sai.cara dia berkasih sayang sangat berbeza*

guna S3 wan.sebab tu macam batak-ing tangkap gambar.hahaha.ini hanya suku dari gambar-gambar semalam.ada yang rindukan senyuman saya?



nah!simpan senyum celah ketiak.
kita rindu awak.

cis.pantun kau nyahhhhhh

wan dan sai,thank you..thank you sebab banyak memahami untuk hari semalam.









No comments: