Pages

Saturday, August 25, 2012

eid with dear uncle jai









dia berada di sisi saya semalam

beraya bersama anita dan hidayah.

owh..meet angah's family.parents pula ke kelantan.

plus,*kawan* anita pun datang.2 buah kereta.

tolong saya dari segi semua benda.acececeh.malu.

basuh pinggan,buang sampah,angkat sofa,teman saya di dapur bila saya mop lantai.

berdebar tahu!

sebelum balik,dia sempat berbisik ke telinga,pandang ke mata,

minta maaf dari mula berkawan sampai sekarang.halalkan makan minum.

saya membalas,

minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.zahir batin.minta maaf dari mula berkawan sampai sekarang.halalkan semua tiket wayang yang selalu belanja.hihi.eh.halalkan makan minum sebab selalu belanja makan.*gelak*

*berdebar* tak pernah ada orang meminta maaf cara macam tu.berderau jantung saya semalam sebab tak biasa kotttttt.cara dia mohon maaf tu sungguh klasik.betul-betul macam zaman dulu-dulu.klasik tapi comel.tettttttttttttt!

satu benda sudah dipelajari dari dia.terima kasih!










No comments: