Pages

Thursday, August 23, 2012

johor,eid 2012,and.......you.





assalamualaikum

alhamdulillah.sudah selamat sampai ke KL malam ni.sesak sikit la.beraya ke johor.panjang langkah sikit kali ni.asyik beraya tak henti-henti.asyik makan tak pandang kiri kanan.kalau dah ramai tu,makan sardin pun sedap.hihihi.

apa nak cerita eh?owh.nothing.jumpa sedara mara,tengok matrik di tangkak and tengok kfc yang selalu lepak-ing dulu.memory withing 4 years remains in my head.balik je tangkak,ada la sedara mara bertanya hubungan si mantan.and i said,we were over.actually,takde la jenuh sangat nak cerita cuma rasa tak selesa.saya lebih excited cerita pasal jejaka ;) but those yang bersama saya dari kecil hingga besar memang faham satu perkara..parents tidak akan melepaskan status bujang saya sambil lewa.huhu


raya kali ini ada benda terkejut.i got a text.dari kawan lama.maybe he'll read this post or might be not.nvm.just..ada benda nak cakap tapi takut tak terluah.1st,im so honest what i feels.saya jujur dengan orang yang saya sayang.saya berkata ikhlas dengan perasaan sendiri dan sebab tu saya berterus terang dengan orang yang saya sayang.2nd,terima kasih kerana masih mengingati diri yang naif ini.3rd,kita berbahagia dengan cara berbeza.4th,thank you for your doa ;)


bermaaf-maafan sesama umat islam.tiada dendam.hanya rasa bahagia dan syukur ;)




baju raya ittew.uncle jai belikan.comel tak???hihi







No comments: