Pages

Monday, August 6, 2012

membengkak lagi.




assalamualaikum.

alahai.kaki saya membengkak balik since semalam.luka pun tak elok lagi.jejaka and ibu paksa saya cabut kuping luka tu.luka dah kering tapi bernanah+gatal.alahai.tak tahan.jejaka letak ubat gamat banyak-banyak lepastu ibu tolong cabutkan.saya menjerit sampai gigit baju.tak sakit sangat rupanya sebab gatal-gatal dalam kulit melebihi sakit.tapi at the end,sakit sikit je.lepastu dah ok.

tapi,since saya baru boleh solat disebabkan keuzuran syarie,makanya akan selalu ambil air sembahyang kan.luka tu back to normal.bernanah balik dan pedih.jejaka suruh lap nanah tu sebelum solat sebab takut terkena telekung.banyak kali dia cakap,

tahan sikit luka tu.tahan sikit.
lap nanah tu baru boleh solat.kalau tak jaga luka,nanah keluar,tetap tak sah solat
jangan banyak jalan.

hari tu saya drive sebab ingat kaki dah elok.saya susah hati pasal report saya.insyaallah hari selasa angah dan anita teman saya.terpaksa buat di uitm shah alam.alar...pasal A3 soft bounding.jangan tanya benda apa tu.saya penat nak explain.

bila drive 2 hari berturut-turut,kaki saya sakit.tulang macam lari sikit.rasa alignment tu aneh kalau nak bandingkan dengan kaki kiri.tak tahan.finally,saya makan ubat tahan sakit yang doc yeap bagi.dah buat followed up and doc cakap ok.just urat memang problem.silap saya sebab saya drive.even kereta auto,sakitnya sampainya menyucuk tulang keting ;(

apa nak cerita eh pasal jejaka?

nothing.cuma salah faham lepastu baik.lepastu merajuk sikit lepastu baik.minta maaf,peluk cium pipi *eh,puasa.haram.tak boleh* lepastu baik.hihihi.ego dia masih di tahap okay bagi lelaki.dan dia cakap saya keras kepala.tapi finally lembut juga kepala tu.huhu

sorry tau.

its ok

bersalah faham ini bagus.makin mengenali diri masing-masing.

alahai.sekarang boleh la.esok lusa kalau takde rasa sabar,mungkin pinggan mangkuk terbang.kuikuikui.

owh.ibu cakap muka saya macam muka ana rafali.come on!hidung kembang.
owh..mak aloha hadiahkan bracelet baru lagi.saya tak minta cuma mak niat nak bagi.tapi kali ini,emas putih.simple.tapi saya tak tahu bila masa boleh tahan.saya lasak.
owh.saya baru lepas potong rambut.ringan kepala.dah tak boleh buat head banging dah.nampak macam sweet 17!
owh.jejaka minta beli baju raya sama-sama.saya takut dan excited.*kembang kempis tahan berdebar*








No comments: