Pages

Friday, October 26, 2012

nak jujur itu pun berkorban




selamat hari raya aidiladha.hati yang ikhlas dan harus melakukan pengorbanan yang sempurna.untuk keluarga dan sahabat dan untuk dia.eh.untuk dia eh.untuk dia eh *singing untuk dia*

btw,rutin untuk aidiladha bukanlah simple macam anda fikir.mandi and solat sunat.balik dan makan.kemudian ke surau untuk melalukan jariah yang patut.kemudian makan lagi.kemudian tengok tv.kemudian tidur.kemudian bangun tidur disebabkan jejaka kejut.kemudian masak sup untuk saudara mara yang datang.wow!indah bukan.badan longlai.

btw,tadi i got text from him.err.........ex or bekas or kenangan lama.or mungkin juga sejenis tupperware yang harus ditutup.hihi.maybe x,y,z kottttttt. he asked something dat i didnt have.tapi itulah.mungkin akan try cari la.he wished for my convo.btw,thank you ;)

untuk menjalan sesuatu hubungan itu dengan hampir sempurna,saya kena lah jujur.tambah-tambah bila berjauhan.bila kejadian seperti di atas terjadi,saya WAJIB berterus terang.awak nampak saya bold tu?excited kan.no lah....kalau kita dah ikhlas,jujur itu datang selari dengan rasa ikhlas itu.saya taknak jejaka bahagia tanpa tahu perkara sebenarnya.saya taknak.saya taknak.saya berkawan dengan dia penuh dengan rasa jujur.tak tahulah kalau bahagian dia kan.sekurang-kurangnya saya tak menyesal kalau jadi apa-apa.

1 sifat yang saya kagum dengan jejaka,he's cool.very cool.as long as we tell the truth, he's fine.dan dia bukan nak marah macam mak limah ke,mak jemah ke sampai nak merajuk.dia memang akan tunggu kita explain habis-habis then baru dia cakap apa yang dia tak suka.dia memang cool la.kalau dia tahu saya tengah marah,dia boleh dengar apa yang kita nak lepaskan then baru dia cakap. nevermind,busu.busu cakap dulu then uncle dengar.lebih kurang cenggitu la ayat dia.

apa yang istimewanya dia?hurm.dia seorang lelaki yang bukan pelupa.bukan pelupa dengan semua kenangan.everything dia akan ingat.contohnya,dari dulu sampai sekarang,dia ingat setiap tiket yang pernah tengok wayang sama-sama.errrr..dia ingat sebulan lepas tengok cerita ni.setahun lepas tengok cerita itu.saya tak tahu nak explain macam mana.mungkin saya tak jumpa lelaki yang ingat semua cerita indah.sebab tu saya menghargai dia dalam hidup.

dan dia lelaki yang pernah sapukan ubat masa accident dulu.
dan..lelaki yang ikatkan tali kasut masa waktu hujan.

aiceceh...macam drama korea?

he's cool. 

sebab tu saya boleh berkawan dengan dia lebih dari setahun.

he's so cool.

me?im cold.

why im telling you in this diary?arrrgggghhhh...i miss him.*tekup muka atas bantal*






No comments: