Pages

Sunday, October 28, 2012

new letter




assalamualaikum.

tadi ke the curve bersama jejaka.itu pun dia main plan je.untuk 2 minggu ini tersangat horrible antara saya dan dia.saya tak tahu kenapa.mungkin ada silap yang kami tak nampak.haish.

tapi tadi,dia tunggu dah 1 jam.but i told you.he's so cool.relax and calm.kalau makhluk kat planet lain,memang habis dah gua kena marah.tapi jejaka sangat cool.hihi

makanya saya dan dia bejumpa.dan dia minta saya pilihkan hadiah untuk ibu.a pair of shoes.kaki ibu dan saya lebih kurang sama.so far,saya selesa.tapi sempat jejaka mengusik tadi.saya dah cukup pening nak pilihkan hadiah tapi jejaka lagi pening nak bayar.hihi.

the quality time between me and him was fine.in the car,he played seconhand senade's songs.more than 5!im singing along too.then,the lyrics make me appreciated what i have now.seriously.thanks allah.the gift allah brought to me.im appreciated that love.we sang together.

then,just tengok movie aku terima nikahnya.he paid.kehkehkeh.ok la.untuk yang pasangan macam nak lomantik lomantik ni kira ok la.i do appreciated the dialogues.bila macam ada kena sikit je dialog tu,terus lirik mata kat jejaka.harap dia faham isi hati saya.nak luah malu.hihi

lastly, i got new love letter again.wah.malunyaaaaaaaaaaa..im crying.terkejut sangat.sebab untuk ambil hati saya tak perlu hadiah harga beratus ringgit.value yang ada kertas tu buat saya sebak.saya pun bukan niat nak berkawan sampai nak habiskan duit dia.cuma,saya suka cara dia ambil hati.dia kreatif and dia sanggup sengkang mata buat sesuatu.

plus,melihat bulan bersama.saat dia di sebelah saya.owh.itu momen indah!

terima kasih jejaka.makin bertambah surat cinta dalam almari saya!

eh.lupa nak cakap.esok saya akan bekerja di tempat baru.kira ok la untuk permulaan gaji.lagipun,dekat dengan kawasan rumah.orang kata,apa yang kita tak minat,itulah yang kita dapat.adeh.ada saja berkaitan dengan akaun.




itu keadaan di bilik.

di belakang itu bunga yang mak aloha beri masa konvo dulu.

besar.

ittew shayang mak ittew tau