Pages

Thursday, November 1, 2012

mula rasa bahang itu




assaalamualaikum

haish.*belum apa-apa dah merungut* what i supposed to do today?i dont know.my hands shacking right now.

ok.kerja?ok.ok la kot.siapa yang tahu,tahu lah.btw,tak boleh la cerita semua kan nanti orang cakap apa pula.its part of life.i will meet anykind of people.lagipun saya baru lagi.baru sangat.nak cakap pun susah.bukan pasal gaji ke apa.tekanan.

because terpaksa selesaikan masalah orang yang high educational professionals.mostly,dato' and dating.so,you can judge what i faced in the workplace.bila saya betul-betul tak tahan,then saya mengadu jejaka.cerita semua then ok.relief sangat.

niat utama,terpaksa menahan semua perasaan untuk bagi mak and abah rasa duit gaji yang pertama.communication skills akan lebih dipertingkatkan.selama 8 jam saya kerja,7 jam adalah berdialog bahasa inggeris.bahasa asing.nepal ke,bangla ke semua belasah.

niat ikhlas itu pasti allah tolong kan?

kesian juga jejaka.saya harap dia ada untuk kuatkan hati saya.harap dia bersabar dan boleh bersabar.saya tahu dia ada.dan saya tahu dia sentiasa try untuk ada dengan saya even dia pun sibuk ;( 

bila saya tekanan,cuba baca semua surat yang dia bagi.saya simpan di sebalik belakang hp and dalam purse saya ;)






No comments: