Pages

Monday, March 25, 2013

Jangan boros

Assalamualaikum

Im in ward.admitted in pantai hospital in penang.better than yesterday.

Demam dah lama cuma yang teruk kelmarin.angah ajak pergi klinik saya sombong.konon kuat sangat.act,saya ingat badan saya letih.busy kat lab.bila balik rumah kemas rumah yang sedang direnovate.memang penat.plus,tolong kat bangsar lagi.konon ingat saya ni hulk hogan tapi lembik macam aiskrim magnum

Bila naik bas dari KL,rasa macam parkinson sebab badan menggigil.
memang sejuk sampai nangis.minggu lepas pun sama.parkinson gila tangan.

Turun bas,pergi kat kereta yang saya parking kat terminal,saya pecut cari klinik 24 hours.kepala dah berdenyut.kuat semangat.jejaka selalu panggil saya ni power puff girl.

Sekali doktor hensem cakap,

Suspect denggi.

terkejut sampai nak pitam.awaT dahsyat sangat kali ni.adeh.

Terus shoot pergi hospital.housemate hantar.

Dok kalut nak pergi hospital mana.yang paling dekat,pantai hospital.halamak.

Nasib baik saya pattern berjimat.nasib baik.bayar deposit je dah berapa.dan..nasib baik insuran ada.nasib baik.memang nasib baik.

Sebab tu kita jangan boros.duit emergency ada dalam simpanan.nasib baik :-)

Now,saya nak tidur.rehat.kepala berdenyut.


No comments: