Pages

Friday, May 24, 2013

Khairunnisa jusoh

Assalamualaikum

1st..harini majlis kahwin kawan saya.dia tetap kawan baik saya.especially masa di sekolah.hanya nikah dia yang mampu saya pergi sebab untuk majlis kahwin,keluarga saya jadi tuan rumah untuk perkahwinan kakak sepupu saya di dewan celcom :-)  bertindan majlisnya maka saya terpaksa :-(

Akad nikah jam 3 nanti.saya yang rasa berdebar.semoga allah permudahkan urusan 2 mempelai ini.

Khairunnisa jusoh dan fariq.alhamdulillah.selama 8 tahun,kahwin juga akhirnya.tapi saya tahu...entah berapa jenis juta dugaan mereka ada.akhirnya rasa cinta yang ikhlas itu,bersatu juga :-)

Congrats ca.aku macam rasa taknak pergi nikah kau sebab semalam pun aku macam sebak.even.dah tak rapat macam dulu,masa sekolah menengah kita rapat kan.naik skuter sampai tergolek.masa tu nak pergi rumah cikgu shabul.momen indah ca.

Aku taknak cerita kenangan lama.sebab kita takkan berpatah balik zaman tu.insyaallah.aku datang nanti ca..aku pun nak tengok saat kau menjadi isteri fariq :-)

Sebaknya dada aku.ca...kalau kau nak tau..masa aku taip entry blog ni,airmata aku mengalir ca.kau kawan aku tetiba kau kahwin,itu perasaan yang aku tak boleh explain.bukan aku tak suka.aku macam tak percaya.dalam hati aku excited :-)

aku pernah cakap dengan ainaa masa exam PTD tu.aku tak percaya tapi itu hakikat.aku taknak tunjuk sedih depan dia tapi sebenarnya aku masih mengira hari.

Even aku kat penang,tapi aku kira bila hari bahagia kau akan tiba.ainaa pun tweet dan sejak tu aku kira waktu kau akan jadi isteri. sebab aku sentiasa ingat waktu tu

Aku taktau macam mana raya nanti.kita konvoi or jumpa.manusia paling terasa,mestilah ainaa.kau lebih rapat dengan dia.aku tak dapat bayangkan perasaan dia sekarang.even aku yang jauh dah sedih macam ni,apatah lagi dia.

Aku harap airmata aku cepat berhenti sebelum kau dinikahkan.

Ainaa..kalau baca ini,baru semalam aku baca kad raya yang kau dan ca bagi.memori lama datang lagi.kelakarnya.zaman kita muda penuh dengan sifat keanakan.sekarang kita akan tengok caca..masa caca dah sampai :-) dan please na...please jangan menangis.if not,aku sekali meraung.haha

Selamat pengantin baru khairunnisa jusoh :-)

No comments: