Pages

Saturday, May 25, 2013

Lupakan itu


Kadang kadang saya sendiri berfikir tentang kisah silam saya.kemudian rasa sebak dan menangis.

jejaka tahu semua silam saya.bagaimana saya kecewa.jiwa kosong.itu dulu.

Saya tahu saya perempuan yang tidak layak untuk sesiapa.terutamanya dia.emosi saya sendiri mengganggu diri

Kemudian saya akan pinta jejaka tinggalkan saya.sebenarnya tak mahu tapi mengenangkan silam itu,saya sebak.

Honeybee...maafkan diri sendiri.maafkan dia.lupakan kisah silam.dan...baru hati menjadi tenang.

Kata dia kelmarin.betapa baiknya dia.lembut berbicara.saya terima segala butir nasihat dia

Entahlah.jiwa kacau.sebab saya bukan wanita yang baik.kisah silam itu selalu datang.saya sendiri rasa bersalah dengan jejaka.

Allah..terima kasih bila KAU izinkan aku bertemu dengan lelaki ini :-) hati dia tak mungkin aku calarkan.


No comments: