Pages

Sunday, June 9, 2013

Cis.aku lupa lagi


Hampeh. Kenapa aku asyik lupa?
Dah berapa kali dia cakap dulu.
Yang aku tau,bangun tidur dapat mesej indah
Sejak aku kecewa,susah aku nak karang ayat istimewa.
Konon untuk dia baca.
Skill aku dah lama hilang.
Cis.
Aku sepatutnya layan dia dengan baik
Tapi dia fikir aku baik.tapi aku tak rasa aku baik mana pun
Sekarang siapa yang baik?entah.mungkin kau kot.
Haish.
Aku lupa hari ini hari apa.patutlah dia sanggup sengkang mata.
Selalunya lelaki banyak lupa tentang semua perkara kan?
Kali ni terbalik
Aku yang pelupa,dia yang ingat semua benda.
Kadang aku terfikir.
kenapa Allah pertemukan dengan dia lambat sangat.
Tapi...Allah tu pemikir terbijak alam fana.
DIA bagi aku luka dalam,DIA rawat aku dengan bahagia.
Dapat juga aku bangkit.
Terima kasih ALLAH.

Sorry jejaka.genap 20 bulan.moga ALLAH percepatkan urusan halal kita :-)

Sayang ketat-ketat.terima kasih selalu tegur aurat :-)


No comments: