Pages

Thursday, June 6, 2013

Vacation.

Im so exhausted.dem exhausted.since friday I didnt get my day to relax.

Aiyakk..last week melayan seorang putera raja.layanan wajib dibagi.tip top.putera raja dalam hati kateko..haha.

Then.pergi langkawi.i drove alone.along dengan vios dia.angah dengan waja.gua?kereta city yang almost 18 tahun itu.sedih.nak beli kereta baru,abah cakap tak payah.sigh

Now...after 3 days 2 nights,i had perfect vacation with family.tenang dan bahagia.

Malam ini...sampai kembali di penang.sebab jam abah yang hebat itu tertinggal di hotel.nasib baik tinggal.dapat saya rehat.owh...dah la 1 beg baju hilang.itu pon adam punya.rasanya memang dah hilang dari dalam feri..saya syak orang tersalah ambil.tapi mungkin memang tak ada rezeki.

Penang langkawi penang.mak oiii.penat.esok akan balik ke KL.sometimes saya rasa KL ni bosan.bosan dengan manusia dan sesak.manusia yang kita rasa kawan tapi bukan semua suka tengok kita bahagia.nampak tak betapa sakarstiknya saya kali ni???

Now.i need my sleep.

Yayang...sory.just do take care of yourself.as u said..i do care this love,my aurah and my solah.yes.i do care about you.and I love you.eh tetiba.

Thanks sebab memahami dan bekorban.

Ikut jiwa,tulang ni mahu patah riuk.

Goodnite

No comments: