Pages

Thursday, July 11, 2013

2 Ramadhan

Itteeww dah puasa tadi lepastu kawan baik itteeww yang tiap bulan tu ada lagi.stresss.lagi 1 jam nak berbuka kot.ggrrrr

Harini jejaka masih kerja malam.nvm.he doing well.i must continue to support him at his worst.kengkadang risau jugak tapi dia lelaki.kena la kuat.

Zila...thanks a lot.seriously...thanks sangat.you comfort me.thanks.

Esok interview lagi.haish.saya ni mudah nervous sangat.then tanya jejaka...

Yayang..kenapa busu rasa rezeki busu susah masuk?

Bukan susah masuk.busu kan tolong parents.tolong family

:-)  dia tak pernah nak burukkan apa apa.tu pun dah rasa tenang.

I miss him.

1 comment:

mushroom said...

hehe. maybe sebab sy memahami, n kta pernah lalui situasi tu. sy hanya mampu tenangkn apa yg ptut..

niat tlg family tu murni.InShaaAllah, mesti ada rezeki yg lebih manis menanti.

luv u babe!