Pages

Monday, July 8, 2013

let the pictures tell you ;)




assalamualaikum

jejaka dah start kerja tempat baru.kita yang risau.kehkehkeh.dah la sebelum puasa,dengan sebelum dia nak bekerja lagi,berapa hari entah asyik jumpa je.bukan date la.jumpa.kikiki.

so semalam dia nak main badminton sama-sama kat taman metropolitan.appreciate la.sanggup datang jauh demi kita kannnn.hihi.bila ada budak kecik depan kitorang,mulalah dia feeling nak ada anak sendiri.kikiki

owh ya.minggu ni dia asyik ajak kahwin je.gelak besar tau.macam budak kecik.haha.tapi saya...saya..hurm.tak boleh la.maybe 26 kot.masa tu masing-masing dah matang.insyaallah.saya pun dah cakap dengan angah.kalau ada rezeki,mana tahu tahun depan langkah pertama akan bermula.mana la tahu kannnnnnn.tapi angah dah cakap dah.

dik,kau ingat abah nak lepaskan kau macam tu ke.suruh jai sabar.abah tak ready nak lepaskan kau lagi

;( see...my family still fikir kita ni umur 10 tahun.

dia merengek nak kahwin almost seminggu tau.pening nak pujuk dia.

dia ingat kahwin tu macam makan aiskrim ke.

dah nak puasa ni,saya dah cakap dengan jejaka yang tak boleh la nak jumpa kerap mana.hormat bulan puasa.dah tak boleh nak cakap rindu ke apa ke.saya nak saya dan dia cuba menjadi hamba terbaik.kalau boleh terawih tak boleh ponteng.dia dah janji.dan saya tahu dia akan try ;) 

saya tahu saya banyak dosa.disebabkan dosa tu saya nak berubah.orang cakap apa saja.dosa saya dengan allah.dan jejaka..he knew everything.

kadangkala saya terfikir,tuhan bagi cinta dan uji kita.dan tuhan juga mahu uji samada kita cinta DIA atau si lelaki ajnabi.

saya mahu berubah.doakan saya dan jejaka ;)










orang nak belanja makan sempena dia nak bekerja tempat baru tapi dia pulak bayar balik.entah apa-apa entah.

after main badminton,berhenti kejap kat shell kepong den saya suruh dia mandi and solat maghrib.rasa lapang dada.

bila merajuk,dia pujuk

ok.nak marah,marah nanti.sekarang bb  makan dulu ok.nak marah nanti,marah dalam kereta.ni kat depan rezeki kena makan.

*jejaka*

dia lembut je.kita keras suara ke,keras hati ke,dia layan je.memang penyabar sangat...huhuhu

alhamdulillah.

dan lagi sekali nak ucap syukur.jerawat dah takde.parut tinggal sikit je.alhamdulillah ;) bertambah yakin dengan muka sendiri.


















No comments: