Pages

Friday, December 24, 2010

gua saja try ini.malas nak taip.



heyp dudes!

hari ini gua malas nak menaip.gua rasa nak guna sudut penceritaan je.hati gua sangat gembira.hidung dah kembang kempis.





pada satu malam yang gedik,gua rasa memang nak menggedik.cari anita,cari hidayah,cari caca.nak ajak menonton rasanya.gua tak pedulik.


gua decide,gua nak pergi tengok bola LIVE kali ni.gua beli tiket.gua rasa nak tengok jugak.
p/s:itu tangan hidayah.jari beliau besar.tapi tangan beliau putih.ceh




gua beli dua tiket je.sebab yang sorang lagi tu tak dapat pergi.muahaha.gua rasa,beliau frust sampai merangkak-rangkak.


to dayah.kau tak payah nak emo sebab tak dapt pergi eh.teman beli tiket pun dh ok la tu kan.muahaha


perut gua kembang kempis dapat tiket.yes.yes.yes.


tangan ini yang selalu tepuk bahu saya.saya sayang abah salleh saya.eh.sebab beliau rajin jugak bagi elaun kat saya.muahaha














No comments: