Pages

Tuesday, August 16, 2011

20km/j seumur hidup









ini bukan accident.ini silap dari kekhilafan sendiri.*nangis laju-laju*.apa boleh buat.benda dah nak jadi.dapat bayang tak perasaan saya bawak kereta kat tengah highway 20km/j je?itu kelajuan paling tembel pernah saya bawak dalam hidup.come on!20km/j tu setakat berlumba dengan kura-kura boleh la.huhuhuhu.

ok fine.saya langgar batu.itu saja yang saya boleh cerita.act,bukan la langgar.cuma TER saja.i cant reverse or move on the car.mesti bumper depan akan hancur punya.and now,you see it right?

call wan,call ikhwan,call si akmar mohon pertolongan.tapi,semuanya ke masjid rasanya.berterawih.si akmar dah nak datang tapi saya ubah fikiran.i declined.lebih baik dia duduk di rumah.penat berniaga di bazar.dari saya tinggal sorang kat tempat gelap tu,baik saya bawak jugak even bumper tu betul-betul nazak hampir dikafankan saja.haish.

ketika entry ini ditulis,saya baru lepas masakkan sesuatu untuk abah salleh.orang kata,perut lelaki harus diajaga dengan makanan.gila la.saya masak juga.konon nak ambil hati abah salleh.ehem..it's works.tapi cuma 70% saja.abah salleh geleng kepala tengok kereta tu bila dah sampai rumah.mana tak nya,mungkin akan rugi 1K atau paling koman pun rm500.mana nak cekau duit sendiri?saya?buat muka tak bersalah.*tunduk lantai*

but dudes,ini serius.kalau rasa mak abah macam nak marah je,gi la masuk dapur lepas tu masak.bodek sikit-sikit lepas tu blah la.mesti tak kena bebel mana.huhu

ini,mak aloha tak tengok lagi kereta ni sebab beliau tidur di BMI.risau juga dia akan mengamuk ni.agak-agak esok saya tak ada buka puasa,tolong baca talkin untuk saya ya.mana tahu kalau koma ke,pengsan bila dengar bebelan mak aloha.sobsobsob.

esok kerja.ok bye!

ehem..nak cari baju kurung putih+pink.kalau ada jodoh,akan dipakai juga nanti di hari lebaran.ehemmmmmm







5 comments:

Anonymous said...

alaaaa...pink lagi kewwww

mushroom said...

ni bkn entry ksian.. ni entry plawok! sy rs kn.. mcm ni 1st time mo mrh enn mcm ni..
"beng..." tp xsmpi ati. haha.. lawak la..

"ini,mak aloha tak tengok lagi kereta ni sebab beliau tidur di BMI.risau juga dia akan mengamuk ni.agak-agak esok saya tak ada buka puasa,tolong baca talkin untuk saya ya.mana tahu kalau koma ke,pengsan bila dengar bebelan mak aloha.sobsobsob."

xblh thn ktawa.. dr mo ksian xjd da..
hehe.
anyhow, u x ask for it. ur parents msti fhm.. take care darl!

aieen kacak said...

lawok?rasa mcm dah kena sembelih.hahaha

bell :) said...

oh3..macam tu kisahnya.

ok babe. pasni, careful tau! :)

p/s: dah tu, sekarang ni pergi kerja naik ape?

aieen kacak said...

bell..sekarang pergi kerja naik motor saja.huhuhu