Pages

Friday, September 9, 2011

cerita lama



 bangun pagi,boleh pulak rasa nak nangis tengok mukabuku.saya jumpa gambar ini dalam album gambar riduan saari.

saya tak kisah ditagged atau tak.asalkan gambar saya masa remaja ada dalam diari online ini.terkejut juga sebab tak sangka riduan masih simpan gambar-gambar ni plus,gambar yang saya tak pernah tengok pun ada.noob gila tu,tak payah cakap.

since saya masuk tingkatan 1,1 CEMERLANG,saya tak kenal sesiapa sangat.tak ada siapa datang dari sekolah rendah saya dulu.yang ada,hazwan.itupun tak rapat sangat.entah macam mana,saya kenal hidayah makni.kawan tadika.(~.^).itu kawan paling lama,rapat sampai sekarang.saya tengok perubahan dia dari kecil sampai umur macam ni.mungkin akan sampai ke fasa perkahwinan?hihi

mula dari hazwan,saya mula kenal akmar,riduan,adilah,ayu,atikah ariffin or senang cerita kawan-kawan dari sekolah lain.diornag tu semua dari sekolah taman selayang,sungat tua,sungai kertas.saya?selayang baru.sebab tu tak kenal sangat.^^



ya.itu gambar saya.pakai tudung harimau.btw,itu tudung mak aloha.dan baju merah tu,still ada lagi.saya pakai,tapi muat sikit la.fit sikit.maklumlah,sudah gemuk kan?huhu.selekeh?haah.saya memang selekeh dulu.tapi saya tak malu nak letak kat diari ni.ini sumpah old school punya.style kot.haha.

paling nak menangis,gambar ni:

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


hazwan,akmar,saya,adilah,ayu,riduan.

kenal dari tingkatan satu.

sudah 10 tahun kita berkawan rupanya.

sebak tengok gambar ni.memang tak sangka wujud lagi gmbar ni kan.

lebih menghargai kawan-kawan.







No comments: