Pages

Monday, September 19, 2011

excited nak cerita






hurm.hari ni baru balik dari KL.seronok sangat beraya minggu lepas.dapat pulak duduk sebelah menteri wilayah persekutuan kan.ehemmmmmm.*muka riak*

hari ni bas dari KL pukul 930 pagi.yang paling takut,hujan lebat sangat pagi tadi.abah salleh hantar naik kereta.jalan kat KL tu tak payah cakap la.pantang hujan sikit,jammed dia berjam-jam.zzzzzzzzzzzzzzz.dalam bas,berkenalan dengan seorang gadis molek.comel saja.dia siap bagi dadih yang dia buat dari rumah.nice kan?sedap.alhamdulillah.rezeki dalam bas ;))

sampai di kuantan,dalam pukul 1230 tengahari.borak+gosip dengan siti nur aju,terpaksa pula ke kelas pukul 2 petang sampai la pukul 6 petang.awak dapat bayang tak betapa penatnya kita tadi?kelas straight kot.mengantuk?memang.lepas tu,duduk sebelah siti nur aju,dia suka gosip-gosip dengan saya.lepastu,mesti saya yang kena tegur dengan lecturer.tu yang menyampah tu.dia selalu terlepas.gggrrrrrr

maghrib tadi,mula dah rasa nak demam.mandi masa maghrib tadi,menggigil sudah badan.bulu roma menegak dah.ehem.bulu roma je.je.je......kehkehkeh.ok fine.tak lawak.

sekarang,kondisi saya adalah tak stabil.badan letih.mata mengantuk.baju berlengan panjang.berseluar panjang.eh....aneh betul bila duduk dalam bilik semua berlengan panjang ni.ehhhh?errrrrr..alah..biasalah tu.mahasiswi kan..hihihihi

ada pula saya dapat perkhabaran tak best.katanya,di UMP kes curi mencuri sedang berlaku hangat di C12,C13,C14.dan..awak tahu tak saya duduk di C12?dan awak tahu tak saya adalah tergolong manusia yang perlu berhati-hati?dengarnya,orang seberang yang buat.sebab,UMP is under construction.blok mahasiswi di cat dengan warna warni oleh pihak UMP.mungkin untuk mendatangkan perasaan ghairah pelajar untuk belajar gamaknya.ghairah?amboi.aieen,jangan nak guna perkataan aneh sangat laaaaa.saya tengok cadar warna warni saya pun terus nak tidur.ini pula cat bangunan.tak ada effect.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.saya kena tutup tingkap tadi sebab pekerja cat tu betul-betul cat di belakang bilik saya.*almari baju,katil saya berhampiran tingkap*.yang bertambah rasa tak best,khabrnya pencuri tu semua masuk bilik mahasiswi melalui tingkap.wallahualam.dah la saya ni buka tingkap malam-malam.hurm.dah tak dapat nak intai abang badan ketak-ketak kat kafe.alarrrrrrr...tak best dah kan?seikhlasnya,saya rasa tak selamat di blok sendiri sebab lelaki mudah sangat nak naik.*under construction*kebetulan,saya di blok penghuni antarabangsa.syok tauuu..sebab,kalau sejuk,saya boleh mandi guna heater di tingkat atas sekali.ehem.

siti nur wani suruh turun untuk perjumpaan PEKA.tapi apa saya buat?saya buat PEKAK saja.kehkehkehkeh.sorry.letih sangat.kalau tak solat isyak dulu,dah selamat saya tidur dengan aman.huhuhu.now,mata dah mula rasa letih sangat.dari 630 pagi bangun,sampai sekarang tak tidur.ini pun dah demam.pipi dah panas ;(

esok ada jamuan raya di UMP.dan esok juga penuh dengan kelas ganti.saya memang sayang UMP.

i need to restore my energy for tomorrow.zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz









No comments: