Pages

Tuesday, September 20, 2011

raya in UMP




for today,alhamdulillah.kehidupan beransur normal.(~.^)

UMP dah selamat pun buat rumah terbuka.belum dirasmikan majlis tu lagi,saya dan rakan-rakan dah tunggu dah.*semangat nak makan*.perggghhhhhh....best.banyak makanan.tapi,oleh sebab tamak menguasai diri,dan kononnya tersangat la lapar,tak berapa nak habis pun makanan tu semua.takde nak diet ke apa.nasi dah tak boleh masuk perut sangat lately ni.zzzzzzzzzzzz.makan mee kari saja.tapi,makan mee pun bukan elok sangat kan?tapi tu lah.nafsu membuak sangat.zzzzzzzzzzzzzzz

yang tak best,kelas still lagi ada.kelas petang.perasaan malas tu,tak payah cakap la.come on la.kelas pukul 3-6 petang.itu waktu kritikal.lagi-lagi lepas asar.memang tak masuk la sangat kan.kehkehkeh.what to do.keep learning and listening.sempat gelak-gelak tepi kak raudzah.zzzzzzzzzzzz.ada je benda nak sengih.eh..duduk sebelah siti nur aju pun saya banyak cakap.sebelah kak raudzah pun saya banyak cakap.saya rasa,semua orang suka bercakap dengan saya la kot.hahahaha.ok fine.saya pendiam.

dinner,i took soup.mushroom soup without rice.sebelum tu,makan oat+susu.im not hungry but stomach ache.then,memang wajib makan.hurm.asyik sakit perut saja.

dalam bilik,dok bercerita la masing-masing punya cerita perihal orang bersalin.saya tak tahu la.saya macam allergic bila cerita benda-benda macam tu.sampai nak muntah saya dengar tadi.swear.pitam+sakit kepala.im 22 years old.harusnya,saya kena tahu benda-benda macam tu la kan.orang kata,dengar pengalaman.tapi,saya tak boleh dengar benda macam tu.boleh pitam.eeeeeee...tak sukalah.ngeri.namau!saya masih rasa macam pening-pening bila terfikir pasal jahit la,darah la,luka la,doktor la,nurse la.semua benda tu saya tak suka.sobsobsob

for now,badan saya dedar.errrr...awak faham tak dedar tu apa?kiranya,siang saya sihat.malam pula badan saya dah panas.lepas maghrib,pipi panas.kepala pening.tak tahu kenapa.mungkin,petang dah panas sangat kat gambang ni.bila malam pula,sejuk.tengahari tidur pun,saya selubung dengan selimut.mungkin sekarang ni pun musim tengkujuh.angin monsun timur laut sedang bertiup la kot.*konon geografi masih ingat*

rasanya nak ajak roomate tengok kungfu panda 2.tak pun hantu bonceng.siti nur aju dah ada speaker tau.speaker pink gitu.ehemmm

owh..satu lagi nak pesan,kepada stalker-stalker terhebat di pasaran tu,tak perlu lagi nak korek-korek diary online saya.tak perlu nak korek-korek kisah cinta yang dulu.tak perlu nak tengok gambar-gambar aneh dalam diari online saya ni.tak perlu susahkan diri awak lagi.sebelum awak-awak semua jadi stalker diari saya,saya dah stalker diari saya sendiri.dengan cara sendiri (~.^).tak payah lah busybody sangat tau.kita tak marah.kalau awak nak kawan dengan kita ikhlas,kawan betul-betul.tak perlu selidik-selidik.zzzzzzzzzzzzzz

kadang-kadang,saya selalu fikir saya adalah seorang yang bernasib malang.tapi sebenarnya:

kalau kita rasa kita yang paling malang,ada lagi orang yang lebih malang dari kita
kalau kita rasa kita yang paling bahagia,ada lagi orang yang lebih bahagia dari kita.
(~.^)

owh ya.nak tengok muka kita kat rumah terbuka UMP tadi?relaks.muka huduh.karang asyik letak muka comel,orang kata kita ni bajet comel walaupun kita ni tercomel sikit.hahaha






credit to mouja's phone.ehem.handphone baru der.picture harus cantik la kankehkehkeh

goodnite peeps.











2 comments:

leo's said...

xaci pic cute aku xdew...

aieen kacak said...

errr...er....sebab mouja tak tgkap gambar ko kot.hihihi