Pages

Thursday, September 29, 2011

hargai apa yang ada






bismillahirrahmanirrahim.hari ni mulakan dengan seminar.david jones.gila bosan.sangat bosan.tersangat bosan.apa yang best,dapat makan free saja.haha.ok.lauk tu memang sedap pun.kehkehkeh

hari ni ada expoconvo kat UMP.best.agak besar juga tapak konvo kali ni.and banyak juga permainan yang wujud kali ni,buat adrenalin makin membuak-buak.main game je pun.zzzzzzzzz

congkak,dart dan sepak bola.apa kisah dengan baju kurung yang dipakai kan?bola tetap bola.yang penting target fokus untuk menang.hahaha.bukan la menang mana pun,seronok-seronok saja.dan akhirnya...................................


kak teha,me dan siti nur wani


ok fine.dah dapat hadiah.hahahaha.kira macam menang la tu kan?kehkehkeh

balik dari maghrib,berlari lagi ke tapak konvo.perasmian saja.ada baju yang saya suka tu tapi sayang pula nak guna duit nak beli.sebab,banyak sangat benda saya nak buat dengan duit ni.tapi...tapi..lepas tengok sekali lagi,baju tu dah hilang.dah ada orang beli.rasa nak nangis pula.sobsobsob

asyik ketawa saja malam ni.berkongsi makanan yang sama.berkongsi gosip yang sama.berkongsi cerita yang sama.malam ini sungguh indah dikelilingi dengan kawan-kawan.satu benda saya nak cakap..kalau kawan marah kita,maknanya dia terlalu sayang kita.betul.semua orang selalu marah saya sebab saya comel nakal.tapi saya tahu mereka semua sayang saya.kita boleh tahu ikhlas atau tak kawan kita tu.semua teguran saya simpan.tak kisahlah kawan saya yang mana.di rumah,bekas sekolah.bekas matrikulasi,universiti.semua tu saya tak kisah.sebab,kalau lagi banyak dia marah kita,lagi banyak dia sayang kita tau.dan saya bersyukur sebab kawan-kawan saya suka marah saya.marah tak makan ubat.marah tak baca nota.marah tak gosok baju.marah lambat bersiap.semua sekali.

hidup ini sekali.banyak yang perlu kita belajar.

ikhlas dari hati,saya tak pernah terlupa langsung kawan-kawan.mungkin kalau awak jauh dimata saya,saya terlupa sekejap.tapi,dalam hati saya,saya tak pernah langsung lupakan awak semua.sumpah

bismillahirrahmanirrahim.ya allah,panjangkanlah kasih sayang antara kami,sesama sahabat.suburkan kasih sayang antara kami.mudah-mudahan kami tidak saling menyakiti hati.biarlah perasaan kasih sayang ini berakhir hingga nafas terakhir kami.amin.





kita tak pernah lupa kawan-kawan kita.selagi boleh,kita akan cuba jaga hati semua orang.minta maaf kalau ada yang terasa dengan kita.


tadi,ada orang IM saya.kawan kepada seorang lagi kawan.tak berapa nak rapat tapi saya kenal dia.katanya mohon pertolongan tapi tiba-tiba dia menolak bila saya betul-betul mahu berikan pertolongan.tak apa.dia tanya khabar saya.mungkin risau saya sedih ke apa.tapi saya tak kisah.saya hanya minta dia berdoa semoga hati saya cepat sembuh.dan saya cakap,saya okeyh saja.insyaALLAH.terima kasih sebab ambil berat ya.



kadang saya pelik kenapa lelaki susah nak berterus terang?entah apa-apa la.suka sangat mainkan perasaan perempuan.zzzzzzzzzzzz.kesian kawan saya.
























No comments: