Pages

Wednesday, September 21, 2011

rasional




hahaha.demmm..saya telah menjadi mangsa keadaan.haha.feels something weird.cis.cis.cis.hahhahahaha.dem sungguh.menggeletar nak taip.haha.cis.guane nak cerita eh?ahhhhh..

selalunya kita nak jadi bijak tapi kita selalu bertindak bodoh dan menunjukkan benda tu pada orang lain.walhal,orang lain tak nak tau pun kebodohan tu.bukan bodoh yang dimaksudkan.saya pun bukan bijak mana.bertindak rasional sikit la.

owh tak.selama ni,awak yang tunjuk kebodohan sendiri.sebab awak hipokrit.lepas tu,awak suka memerli.lepas tu,saya dah agak,awak mesti kena perli.padahal,saya duduk diam je ni.hahahaha.sumpah saya nak gelak sebab awak buat lawak malam-malam macam ni.

see..orang hipokrit ni memang suka memalukan diri sendiri.

dahlah.nak sambung buat manufacturing technology.esok kalau ada jodoh,kita jumpa la awak kat UMP tau.psssttt...fb bukan nak tunjuk hebat atau tak kita ni.zzzzzzzzz.


3 comments:

mushroom said...

i guess i know who..
but i wish to hear d story. if u dont mind.
mcm scary jak?

aleeyaqaisara said...

gulp..natau2..hee

aieen kacak said...

zila: scary?boleh la.tapi takde la macam cerita hantu tu.hihihi

wani: aha..ehheeemmmm.kehkehkeh