Pages

Thursday, March 15, 2012

hantaran al-quran keemasan




assalamualaikum..


im in office.tuan bos takde makanya kepala ni dah bertanduk tiga.kehkehkeh.syiokkk habis hari ni mengular.

1.      ke pejabat pos teman kak raudzah hantar thesis
2.      singah di rumah angah sebab kak raudzah nak balik ke kedah malam esok
3.      singgah rumah mak dan ambilkan ubat sikit
4.      balik ofis,terus cuci luka kak su yang dah bernanah tu. *teringat arwah abang.kalau dia jatuh       accident,sayalah yang tukang cuci luka dia.rindu abang saya*
5.      sepatutnya kena lunch pkul 1.oleh sebab bos takde,ditambah pulak setongkol beliau pun takde,kitorang makan pukul 12 tengahari.awal satu jam.hahaha
6.      syiokkk habis bila jadi konon-konon big bos ni.hahahahahaha



okeyh.sekarang sambung gosip lagi.kak mia dah nak berhenti,makanya saya nak buat kek untuk beliau.nak pulak kek tiramisu.hohoho.dah lama tak buat kek.skill macam dah tumpul.cis


ditambah pula,teman baik saya juga ingin bertunang.minta tolong saya belikan sebuah al-quran berwarna keemasan untuk dijadikan hantaran.dia dah cari merata tempat tapi tak jumpa.ill take that job sincerely!tersangat excited sebab saya akan beli baju kurung baru untuk dipakai masa beliau bertunang nanti.i dont care.hihihi.owh ya...untuk proses menemani mencari al-quran,mungkin akan minta orang temankn skali :)


untuk hari bertunang dia,saya nak buat sesuatu.mungkin kek,mungkin muffins,mungkin cupcakes.tak sabar nak tengok kau jadi tunang orang la,senget!yeay!!! 


im so excited.dia siap MMS gambar cincin beliau.takpe.malam ni dah janji nak berchatting.memang rindu beliau.kehkehkeh


orang lain nak bertunang,orang lain yang excited.cehhhh..she's gonna engage in this upcoming april.cant wait.im happy for her.hihihi








No comments: