Pages

Friday, March 16, 2012

usaha sama-sama





*im crying.bukan sebab dia buat salah atau apa.kadang-kadang teringat kisah lama.he's called me.mungkin suara merdu jadi garau parau.entah.emosi tak stabil.kesian dia.*


lepas ni,kalau menangis ke,ape ke,tolong la jangan simpan.

im crying alone.saya tak usik sesiapa pun.

no.you're with me now.you already had me.then,tell me anything.saya tak pernah sorok apa pun tau.saya sakit kat mana semua awak tau.

*sengih*sometimes,susah nak cerita.

lepas ni wajib cerita.dan janji dulu....lepas ni dah taknak ingat kisah-kisah lama lagi.i wont let you cry again.please dont cry.airmata awak sangat bernilai tau.jangan simpan sorang-sorang.

tak boleh janji.takut teringat.

taknak.janji dulu.saya taknak awak menangis lagi.

taknak.taknak janji.

JANJI.

taknak.

noor 'aieen,tolong cakap JANJI.

yela.JANJI la....JANJI...mengada!

jangan nangis lagi tau.benda lepas tolong jangan ingat.hurm...alang nak pergi mekah dah.

huhuhu.ok..

saya minta dia doakan saya,doakan bukakan hati saya,doakan untuk kejayaan saya dan doakan tentang saya dengan awak.harapnya dipanjangkan jodoh kita di depan kaabah nanti.

you'll find somebody else someday.

i feel better with noor 'aieen md salleh.

kita tak tahu masa depan macam mana.

no.kita usaha sama-sama ok.

:")






No comments: